Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Απεργία του κλάδου 11/3/ με ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ & Επιτροπή Μορφωτικών κλπ

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ 24ΩΡΗ ΣΤΙΣ 11/3/.
Να συμμετέχουμε πάλι και σ΄αυτήν την προσπάθεια καταδικάζοντας τα απαράδεκτα κι εντελώς αναποτελεσματικά μέτρα της κυβέρνησης.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Στα πλαίσια της οργάνωσης και λειτουργίας της Επιτροπής καλούμε τους συναδέλφους να λάβουν υπόψη τους τις επόμενες προτάσεις και να καταθέσουν τις δικές τους άμεσα στη συνάντησή μας ή και στον ιστοτόπο, μπλογκ, της ΕΛΜΕ ως σχόλια στην αντίστοιχη κεντρική ανάρτηση.

Συνάντηση της Επιτροπής στα γραφεία της ΕΛΜΕ
(1ο Λύκειο Άνω Λιοσίων)
Παρασκευή 12/3/2010, 1.30μ.μ.

ΘΕΜΑΤΑ
Όσο κι αν φαίνεται οξύμωρο, σ΄αυτήν την περίοδο της κρίσης, που πάει να μας πνίξει, χρειάζεται να προβάλλουμε στόχους και σκοπούς, όνειρα κι οράματα. Να συνδιαλεχθούμε για την παιδεία, το δημόσιο σχολείο και τον τρόπο δράσης και δημιουργίας σ΄αυτό, σήμερα που η κρίση, η καλλικράτεια αποκέντρωση κι η αξιολόγηση βρίσκονται προ των πυλών. Τι απαντούμε στις δυο αυτές προκλήσεις-βόμβα;
Μέσα στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσεται ένας προβληματισμός σχετικά με το αν το ζήτημα της αξιολόγησης χρειάζεται να περιληφθεί στη δράση αυτής της επιτροπής ή εκείνης των οικονομικών, ασφαλιστικών κλπ. και είναι ένα θέμα που πρέπει να διερευνηθεί.
Η Επιτροπή μπορεί να ασχοληθεί με θέματα μορφωτικά, περιβαλλοντικά, αθλητικά και θέματα αποκέντρωσης, πολιτιστικά, διαπολιτισμικά και πολυπολιτισμικά.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ενημέρωση για τις σχετικές δραστηριότητες σε διάφορα σχολεία και πρόταση για συνολική παρουσίασή τους τον Μάιο σε μια ημερήσια, πιθανά, εκδήλωση κοινή για όλα τα σχολεία της Β/βάθμιας. Αυτήν την στιγμή κάποια σχολεία δραστηριοποιούνται στην έκδοση εφημερίδας, περιοδικού, στην οργάνωση χορωδίας, και σε θεατρικά δρώμενα.
Επίσης, εκτελούνται προγράμματα περιβαλλοντικά, υγείας και σταδιοδρομίας που θα μπορούσαν να παρουσιαστούν στην εκδήλωση καθώς και να ετοιμαστούν κάποιες μουσικές, εικαστικές ή άλλες δράσεις για την περίπτωση αυτή.
Ακόμη, υπάρχει η πρόταση για εκδηλώσεις με θέματα σχετικά με την αποκέντρωση/Καλλικράτη και τη μετανάστευση/ ρατσισμό.
Υπάρχει η ιδέα για διοργάνωση σκακιστικών και ποδηλατικών αγώνων.
Επιπλέον, η εντρύφηση στην τοπική ιστορία από μια διαφορετική κι εναλλακτική σκοπιά, όπως και στην τοπική πολιτιστική παραγωγή.
Μια άλλη πρόταση είναι, μέσω του ιστοτόπου, blog, της ΕΛΜΕ, είναι δυνατό να αλληλοενημερωνόμαστε για ενδιαφέρουσες επισκέψεις και δράσεις, που θα αξίζει τον κόπο να κάνουμε στην περιοχή μας ή και ευρύτερα..
Και οι προβολές ταινιών με ενδιαφέροντα θέματα για μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς σε συγκεκριμένο αφιέρωμα ή σε περιοδική βάση.

3 σχόλια:

  1. Η ένταξη του ζητήματος της αξιολόγησης σε «μορφωτικά» ή «εργασιακά» θέματα έχει να κάνει με το πώς βλέπει κανείς την ίδια την αξιολόγηση. Αν θεωρούμε ότι η αξιολόγηση είναι μόνο μια έκφανση της ιδεολογικής και εργασιακής χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, τότε είναι όντως ένα εργασιακό ζήτημα. Αν όμως θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα ευρύ πεδίο δράσης του (συνδικαλιστικού) κινήματος μέσα από το οποίο θα πρέπει να ηγεμονεύσουν οι αντιλήψεις της Αριστεράς για το σχολείο που ονειρευόμαστε, για το ρόλο του εκπαιδευτικού, για το πώς μορφώνονται τα παιδιά σήμερα, για τον ίδιο το ρόλο του δημόσιου σχολείου ως ιδεολογικού μηχανισμού, αλλά και ως του μοναδικού τρόπο μόρφωσης των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, για το περιεχόμενο της μόρφωσης, για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των αυριανών πολιτών, τότε το ζήτημα θεωρώ ότι εντάσσεται στα γενικότερα μορφωτικά θέματα. Τέλος πάντων πρόκειται για μια συζήτηση που πρέπει να κάνουμε κάποια στιγμή και ίσως μέσα απ’ αυτή να καταλήξουμε πιο αναλυτικά.
    Κ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να μην ξεχνάμε ότι είμαστε αυτοί που αμοιβόμαστε πιο χαμηλά απ΄όλους τους δημόσιους υπαλλήλους με τα ανάλογα προσόντα, δηλαδή ως από φοιτοι πανεπιστημίου. Να το τονίζουμε αυτό χωρίς να φοβόμαστε να το λέμε έτσι ώστε να διαλύονται οι διάφορες παρεξηγήσεις σχετικά με τις... υπέρογκες απολαβές μας. Συνολικά με τα επιδόματά μας παίρναμε, πριν το παπανδρεϊκόβρυξελιώτικο χαράτσι 1100ευρώ στην αρχή της "σταδιοδρομίας" μας και φτάναμε τα 1500 στα 35 χρόνια εργασίας. Έτσι δεν είναι;;;
    ΧΤΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιλαμβανομαι..
    οτι η "μεσαια" ταξη..
    ειναι πλεον μια ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ..
    την οποια ο καπιταλισμος δεν μπορει να την αντεξει!!!!
    Η αστικη ζωη..
    που βασιζοταν στον θεσμο της καριερας
    ψιλοεξαφανιζεται
    γιατι και τα δια βιου επαγγελματα εξαφανιζονται..

    Η ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ- ΕΠΕΝΔΥΣΗ των χρηματων σου ειναι "τζογος"..
    η συνταξη ειναι υψηλου επιπεδου "πονταρισμα"..


    Απλως μαλλον θ' αποφασισουμε..
    (μας το εχουν αποφασισει ειναι καλυτερα η διατυπωση..βεβαια..
    αλλα ας μην το κανουμε και θεμα)
    να "ζουμε" απο μερα σε μερα...

    οσο για τις απεργιακες κινητοποιησεις..
    ΘΑ' ΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ..
    ΠΙΟ ΔΡΑΣΤΙΚΟ,
    ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ,
    ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ...
    ΚΑΤΙ ΠΙΟ.."μη αναμενομενο"
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ τι ακριβως..
    μα οταν θα μου ερθει θα σας το πω...

    vlemma

    ΑπάντησηΔιαγραφή