Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

ΑΠΟΦΑΣΗ

ΕΛΜΕ Α.ΛΙΟΣΙΩΝ- ΖΕΦΥΡΙΟΥ- ΦΥΛΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ

Στο ανοικτό Δ.Σ., στις 21-06-10, παρουσία 30 συναδέλφων καταψηφίστηκε το πρόγραμμα δράσης της ΟΛΜΕ και αποφασίστηκαν τα εξής:
1) Γενικές Συνελεύσεις το πρώτο τριήμερο του Σεπτέμβρη και Γενική Συνέλευση Προέδρων στις 4-9-10.
2) Οριζόντια επικοινωνία με ΕΛΜΕ, Συλλόγους Δασκάλων , Συλλόγους Γονέων και Μαθητικές Κοινότητες για κοινή δράση ενάντια στα 30αντάρια τμήματα, στις συγχωνεύσεις ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ- ΕΠΑΣ και γενικότερα συγχωνεύσεις σχολείων ( 3 ΕΠΑΣ σε 1 σε όλη τη Δυτική Αττική), ενάντια στην επιβολή της υποχρεωτικής απασχόλησης και την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
3) Συνάντηση με τους αιρετούς του ΠΥΣΔΕ για να μη νομιμοποιήσουν με τη συμμετοχή τους διαδικασίες στις οποίες θα ληφθούν αντιδραστικές αποφάσεις για τα παραπάνω θέματα.
Επίσης αποφασίστηκε 3ωρη διευκολυντική στάση στις 23-6-10 για τη συμμετοχή στο συλλαλητήριο των Πρωτοβάθμιων Σωματείων και του ΠΑΜΕ με περικύκλωση της Βουλής.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

11 σχόλια:

  1. ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ Πειραιάς, 17/6/2010
    Πρωτ: 417
    Κολοκοτρώνη 6
    Τηλ. – Φαξ : 2104124810
    Κολοκοτρώνη 6, Πειραιά
    e-mail : elmepeir@yahoo.gr


    Απόφαση Γενικής Συνέλευσης: Πρόσκληση σε ανοιχτή σύσκεψη συντονισμού προς τις ΕΛΜΕ και τους Διδ. Συλλόγους του Λεκανοπεδίου Αττικής

    Από τη συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά με παράγοντες της Διοίκησης (στον Πειραιά και στην περιφέρεια) αποδεικνύεται περίτρανα ότι ο διοικητικός μηχανισμός είναι προθυμότατος να υλοποιήσει τις αντιλαϊκές και αντιεκπαιδευτικές ντιρεκτίβες της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ.
    Υπουργείο, Περιφέρεια και Διευθύνσεις κόβουν και ράβουν, συντρίβοντας δικαιώματα και κατακτήσεις του λαού, των εκπαιδευτικών και της νεολαίας, οδηγώντας μας πολλές δεκαετίες πίσω – σε πλήρη άλλωστε αντιστοιχία με την αντιδραστική καταιγίδα που εξελίσσεται σε όλη την κοινωνία.

    Με όχημα τις συμπτύξεις τμημάτων και τις συγχωνεύσεις σχολείων, χτυπάνε μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και εργασιακά των εκπαιδευτικών. Ενώ συμπιέζουν ακόμα πιο δραματικά το κόστος και τελικά την Δημόσια Δωρεάν Παιδεία που έχει απομείνει. Ταυτόχρονα οι συγχωνεύσεις αποδεικνύονται ένα κόλπο γκρόσο της κυβέρνησης σε όλες τις κοινωνικές πτυχές. Συγχωνεύσεις τμημάτων, σχολείων, ειδικοτήτων, νοσοκομείων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και Δήμων αποτελούν αυτή τη στιγμή σημαντικό όχημα κλιμάκωσης της αντιλαϊκής επίθεσης.
    Ταυτόχρονα ετοιμάζουν να εφαρμόσουν μια σειρά διατάξεις που ουσιαστικά διαλύουν τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

    - Να τους μπλοκάρουμε! Να βάλουμε φραγμό σε όλες τις παραπάνω αντιεκπαιδευτικές μεθοδεύσεις και να προετοιμαστούμε για τη συνολική ανατροπή της επίθεσης στην κοινωνία συνολικά και στην εκπαίδευση ειδικά.

    ΟΧΙ στα 30άρια – ΟΧΙ στις συμπτύξεις τμημάτων και στις συγχωνεύσεις σχολείων
    ΟΧΙ στη διάλυση των εργασιακών σχέσεων

    Μπροστά σε ένα πολύ θερμό καλοκαίρι κι έναν τραγικό Σεπτέμβρη, τα πρωτοβάθμια σωματεία της εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ και Διδ.Σύλλογοι) πρέπει να προχωρήσουν σε προσπάθειες συντονισμού. Στην κατεύθυνση αυτή, η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί σε ανοιχτή σύσκεψη τις ΕΛΜΕ και τους Διδ. Συλλόγους του λεκανοπεδίου την Παρασκευή 25 Ιουνίου, 6.30 μμ σε τόπο που θα οριστεί σύντομα για:
    α) τη διερεύνηση δυνατοτήτων για οργάνωση κινητοποιήσεων μέσα στο καλοκαίρι για μέτρα που θα περάσουν την περίοδο αυτή
    β) την πραγματοποίηση συνελεύσεων τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη και το συντονισμό της δράσης των ΕΛΜΕ, των Διδ. Συλλόγων και των Συλλόγων Γονέων από τις πρώτες μέρες της νέας σχολικής χρονιάς. Ηδη, η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Πειραιά αποφάσισε πραγματοποίηση συνέλευσης την πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη. Για να ξεκινήσει με την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς δυναμικός αγώνας που μπορεί να φτάσει στο να μην ανοίξουν τα σχολεία αν δεν ανακληθούν οι συμπτύξεις και οι συγχωνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα, 22/6/10, μάθαμε από το διευθυντή τού ΕΠΑΛ ότι δεν θα γίνουν συγχωνεύσεις και καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στο Επαγγελματικό Λύκειο τής περιοχής μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου. Μικρές νίκες σε μεγάλους πολέμους...
    MLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναδημοσίευση από:http://syntonismos.blogspot.com/
    22 Ιουνίου 2010
    Σύσκεψη Συντονισμού Σωματείων
    Την Πέμπτη 24 Ιούνη θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη του Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Η σύσκεψη θα γίνει στις 7.00 μ.μ. στα γραφεία του ΣΕΦΚ και του Συλλόγου Βιβλιοϋπαλλήλων, Λόντου 6, 2ος όροφος, Εξάρχεια.
    MLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...καιεπειδή μεταθέτουν την κατάθεση του νομοσχεδίου κατά πάσα πιθανότητα για τη Δευτέρα (βλέπε http://tvxs.gr/)...
    "το Δίκτυο Συνδικαλιστών Ριζοσπαστικής Αριστεράς καλεί τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους νέους και τις νέες στο συλλαλητήριο που διοργανώνουν την Τετάρτη 23/06 και ώρα 7 μμ στην πλατεία Κλαυθμώνος η ΑΔΕΔΥ και πρωτοβάθμια σωματεία του ιδιωτικού τομέα ενάντια στην προσπάθεια της κυβέρνησης-ΔΝΤ-Ε.Ε. να κατεδαφίσουν την κοινωνική ασφάλιση και να επαναφέρουν στη χώρα μας τον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα." Οχι παίζουμε!
    May take a week
    And it may take longer
    They got the guns
    But we got the numbers
    (The Doors - 5 to 1)
    MLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ Πειραιάς, 17/6/2010
    Πρωτ: 417
    Κολοκοτρώνη 6
    Τηλ. – Φαξ : 2104124810
    Κολοκοτρώνη 6, Πειραιά
    e-mail : elmepeir@yahoo.gr


    Απόφαση Γενικής Συνέλευσης: Πρόσκληση σε ανοιχτή σύσκεψη συντονισμού προς τις ΕΛΜΕ και τους Διδ. Συλλόγους του Λεκανοπεδίου Αττικής
    .........................................
    η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί σε ανοιχτή σύσκεψη τις ΕΛΜΕ και τους Διδ. Συλλόγους του λεκανοπεδίου την Παρασκευή 25 Ιουνίου, 6.30 μμ στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 & Ερμού) .................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι γονείς απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς
    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 23/06/2010 - 07:48
    ΠΕΡΑΜΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
    Οι γονείς απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς
    Επιστολές προς τους εκπαιδευτικούς για να μην εφαρμόσουν τα τμήματα 25 και 30 μαθητών, στέλνουν οι Ενώσεις Γονέων
    Ανοιχτή επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς στέλνει η Ενωση Γονέων Περάματος, καλώντας τους Συλλόγους Διδασκόντων «να συνεδριάσουν και να αποφασίσουν να στείλουν ολιγομελή τμήματα στους προϊσταμένους τους», καθώς «σε 25άρια - 30άρια τμήματα, ούτε ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει τη δουλειά του, ούτε τα παιδιά μας μπορούν να μορφωθούν».
    «Φυσικά, κάτι τέτοιο - αναφέρουν οι γονείς του Περάματος στην επιστολή τους - έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας, όπως και με την πρόθεσή του να κάνει οικονομία εις βάρος της μόρφωσης των παιδιών μας. Δεν είναι, όμως, δουλειά ούτε του Συλλόγου Διδασκόντων, ούτε των γονιών να κάνουν εκπτώσεις στις ανάγκες του σχολείου. Δεν είναι δουλειά δική μας να διαχειριστούμε τη μιζέρια τους.
    Ας αρχίσουμε να λέμε το παιδαγωγικά σωστό και να το υπερασπιστούμε όλοι μαζί και ας έρθει ο περιφερειάρχης και το υπουργείο Παιδείας να επιβάλουν με το ζόρι λύσεις που είναι παράλογες και που γνωρίζουν ότι θα συναντήσουν την αντίθεσή μας.
    Οταν οι νόμοι τους και οι αποφάσεις τους βιάζουν τη ζωή τη δική μας και θάβουν το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας, είναι καθήκον και υποχρέωση όλων μας να δείξουμε ανυπακοή, να σταθούμε απέναντί τους με την ορθή στάση του σώματος που αρμόζει στην ανθρώπινη ύπαρξη και με γνώμονα το δίκιο μας και το παιδαγωγικά σωστό, να μη συναινέσουμε στους σχεδιασμούς τους. Να διεκδικήσουμε με αξιοπρέπεια τη ζωή που στερούν από μας και τα παιδιά μας.
    Γνωρίζουμε, επισημαίνουν, ότι καλλιεργείται από τους προϊσταμένους σας κλίμα εκφοβισμού και τιμωρίας. Ξέρουμε ότι όλοι έχουμε υποχρεώσεις και προβλήματα που δεν μας αφήνουν να ανασάνουμε. Αυτή η κατάσταση, όσο και αν φαίνεται το μεγάλο εμπόδιο σε μια μαζική δράση, στην πραγματικότητα είναι η μεγάλη μας δύναμη, χρειάζεται όμως αντεπίθεση και διαρκή - σταθερή - πολύμορφη διεκδίκηση από όλους μας», επισημαίνει η Ενωση Γονέων Περάματος.
    Σε αναβρασμό, όμως, βρίσκονται και οι γονείς στο Κερατσίνι. Σύμφωνα με ενημέρωση που είχε η Ενωση Γονέων Κερατσινίου από τον προϊστάμενο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, αυτή τη στιγμή 30άρια τμήματα υπάρχουν σε όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια του Κερατσινίου (συνολικά 66 τμήματα στα Γυμνάσια και 36 τμήματα στα Λύκεια). Οι γονείς του Κερατσινίου καλούν επίσης τους συλλόγους διδασκόντων να στείλουν ολιγομελή τμήματα στους προϊσταμένους τους, τονίζοντας: «Είστε πρώτα απ' όλα παιδαγωγοί, έχετε υποχρέωση απέναντι στη νεολαία, απέναντι στην κοινωνία, να προβάλλουμε όλοι μαζί ποιο είναι το παιδαγωγικά σωστό».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια καλή και περιεκτική δήλωση για την συγκυρία.

    ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ, ΑΛΛΑ –ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΜΑΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ– ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΘΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ
    Απερχόμενο μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ,
    Εκπρόσωπος των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ
    Καθηγήτρια στο 1ο ΕΠΑΛ Περιστερίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    Απόφαση για την ανάγκη διαρκούς σεβασμού των θεμελιωδών δικαιωμάτων κατά την άσκηση της στρατηγικής εξόδου της οικονομίας και της κοινωνίας από την κρίση του εξωτερικού χρέους

    Διατυπώνει προς την Πολιτεία :
    1) την έντονη ανησυχία της, η οποία έχει ήδη διατυπωθεί σε προγενέστερες αποφάσεις της, ότι οι εξελίξεις στο εθνικό οικονομικό περιβάλλον, όπως επιτείνονται από τις διεθνείς οικονομικές πιέσεις και την απροθυμία των διεθνών πιστωτών να βρεθούν σταθερές και μακροχρόνιες λύσεις στην κρίση χρέους, οδηγούν πλέον σε υπαρκτή διατάραξη των κοινωνικών ισορροπιών σε βάρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με πολλαπλές, αλυσιδωτές και παράλληλες επιπτώσεις στην εγγύηση απόλαυσης των κοινωνικών δικαιωμάτων μέσω της διακινδύνευσης των ατομικών δικαιωμάτων και το αντίστροφο•
    2) τη σταθερότητα της θέσης της ότι η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων δεν πρέπει να τυγχάνει περιθωριακής ή ανύπαρκτης προσοχής στις διαδικασίες που αφορούν την στρατηγική εξόδου από την κρίση δανεισμού, πολύ περισσότερο αφού είναι θεμιτή και νομιμοποιημένη η πραγματική επίδραση και ωφέλεια των μέτρων υπέρ του κοινωνικού συνόλου και η εξυπηρέτηση του εθνικού συμφέροντος με όρους οικονομικής βιωσιμότητας, κοινωνικής αποτελεσματικότητας και αειφορίας, που θα εγγυώνται την ανάκαμψη και την ανάπτυξη υπό όρους ισότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης•
    3) την πεποίθησή της ότι οι διεθνείς υποχρεώσεις που βαρύνουν τη χώρα στο πεδίο της προστασίας των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων οφείλουν, ειδικά μέσα στη σημερινή δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία, να τηρούνται στο ακέραιο, σύμφωνα και με την επιταγή του Συντάγματος περί της υπεροχής των κυρούμενων με νόμο διεθνών Συνθηκών έναντι κάθε αντίθετου προς αυτές εθνικού νόμου (άρθρο 28 § 1 Συντάγματος). Η τήρηση των υποχρεώσεων αυτών από την Πολιτεία επιβάλλεται, επίσης, και για λόγους συμμετρίας προς τις υποχρεώσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών με τους οποίους η χώρα μας συνεργάζεται για την έξοδό της από την κρίση του εξωτερικού χρέους, να σέβονται, και αυτοί, τα διεθνώς κατοχυρωμένα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα (Έκθεση του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα των Ηνωμένων Εθνών για τις επιπτώσεις του εξωτερικού χρέους και των διεθνών οικονομικών υποχρεώσεων των κρατών στο σύνολο των δικαιωμάτων του ανθρώπου, 12 Αυγούστου 2009, § 30).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνέχεια...
    4) Για την ΕΕΔΑ, ο σεβασμός από την Πολιτεία των θεμελιωδών δικαιωμάτων κατά την άσκηση των εξουσιών των οργάνων της στο πεδίο της εξόδου από την κρίση του εξωτερικού χρέους, είναι επιτακτικά επιβεβλημένος από :
    i) το Διεθνές Σύμφωνο για τα Οικονομικά, Κοινωνικά και Πολιτιστικά Δικαιώματα, όπως ερμηνεύεται από την Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών που εποπτεύει την εφαρμογή του, σύμφωνα με την οποία σε περιόδους δραματικής μείωσης των οικονομικών πόρων λόγω οικονομικής ύφεσης κάθε κράτος πρέπει να προσπαθεί με όλες τις δυνάμεις του να διασφαλίζει την ευρύτερη δυνατή απόλαυση των θεμελιωδών δικαιωμάτων και να προστατεύει τα ευάλωτα μέλη της κοινωνίας με στοχευμένα προγράμματα σχετικά χαμηλού κόστους (Γενικό Σχόλιο υπ’ αριθμό 3 της Επιτροπής, §§ 11-12) •
    ii) τις Συμβάσεις της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας αρ. 87 (Ν. 4204/1961) και αρ. 98 (Ν. 4205/1961) και τη νομολογία της Επιτροπής Συνδικαλιστικής Ελευθερίας, σύμφωνα με την οποία στις περιπτώσεις που μία κυβέρνηση θεωρεί, στο πλαίσιο εφαρμογής πολιτικής οικονομικής σταθεροποίησης, ότι οι μισθοί δεν μπορούν να καθορίζονται ελεύθερα μέσω συλλογικών διαπραγματεύσεων, θα πρέπει ο περιορισμός να επιβάλλεται ως εξαιρετικό μέτρο, στο βαθμό του απολύτως αναγκαίου και για εύλογο χρονικό διάστημα, καθώς και να συνοδεύεται από κατάλληλες εγγυήσεις προστασίας του βιοτικού επιπέδου των εργαζομένων (Συλλογή αποφάσεων της Επιτροπής, 2006, § 1024).
    iii) την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του 1950 (ΝΔ 53/1974) και τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, από την οποία μεταξύ άλλων προκύπτει ότι μια δραστική μείωση κοινωνικής παροχής, συνδεδεμένη με την τροποποίηση των κανόνων βάσει των οποίων η παροχή είχε υπολογιστεί, ενδέχεται να στοιχειοθετεί παράβαση των διατάξεων της Σύμβασης (αποφάσεις του Δικαστηρίου στις υποθέσεις Kjartan Asmundsson κατά Ισλανδίας της 12.10.2004, Goudswaard-Van der Lans κατά Κάτω-Χωρών της 22.9.2005 και Buchheit & Meiberg κατά Γερμανίας της 2.2.2006) •
    iv) τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη του 1961 (Ν. 1426/1984) και τη νομολογία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κοινωνικών Δικαιωμάτων, από την οποία μεταξύ άλλων προκύπτει ότι όταν ένα κράτος οφείλει να σταθμίσει αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα προκειμένου να διαθέσει κατά προτεραιότητα δημόσιους πόρους, τα μέτρα που πράγματι λαμβάνει θα πρέπει, σε αναφορά με τις επικρατούσες κοινωνικές συνθήκες, να πληρούν απαραιτήτως τρία κριτήρια : να ισχύουν για εύλογο χρονικό διάστημα, να συμβάλλουν με μετρήσιμο τρόπο στην πρόοδο και να χρησιμοποιούν αριστοποιημένα τους δημόσιους πόρους που διατίθενται (αποφάσεις της Επιτροπής στις προσφυγές 13/2002 της 4.11.2003, § 53 και 31/2005 της 18.10.2006, § 35).

    Αθήνα, 10 Ιουνίου 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένας από τους πιο σημαντικούς αγώνες για το μέλλον της Εκπαίδευσης στις ΗΠΑ διεξάγεται αυτές τις μέρες στην πολιτεία του Σικάγο. Εδώ και κάποια χρόνια, έχει δημιουργηθεί μια μαχητική αντιπολίτευση στα πλαίσια του Συνδικάτου Εκπαιδευτικών Σικάγο(CTU), με το όνομα Ομάδα Εκπαιδευτικών Βάσης (CORE). Η CORE έχει καταφέρει να κινητοποιήσει εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές ενάντια στο πρόγραμμα εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης της πολιτείας με το ψευδεπίγραφο όνομα «Αναγέννηση 2010». Στην πραγματικότητα αυτό το πρόγραμμα προωθεί τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρήσεων και χτυπάει τα δικαιώματα των εργαζομένων και των μαθητών. Οι δράσεις που έχει οργανώσει η CORE ενάντια σε αυτό το πρόγραμμα έχουν εμποδίσει μέχρι σήμερα το κλείσιμο μιας σειράς σχολείων.

    Η αριστερή αντιπολίτευση κερδίζει την πλειοψηφία

    Στις εκλογές της 11ης Ιούνη, η CORE κέρδισε την πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο του Συνδικάτου των Εκπαιδευτικών στο Σικάγο, με την Κάρεν Λούις, επικεφαλής της λίστας της CORE, να παίρνει το 60% των ψήφων. Η CORE κέρδισε την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών με βάση το μαχητικό της πρόγραμμα. Τα βασικά αιτήματα με τα οποία κατέβηκε στις εκλογές του συνδικάτου ήταν:

    - Eνάντια στις περικοπές, τις απολύσεις και το κλείσιμο σχολείων!

    - Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση στην παιδεία! Όχι στους χορηγούς, όχι στην μεταφορά αρμοδιοτήτων στους δήμους!

    - Όχι στα διαρκή «τεστ αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών! Όχι στα «μπόνους παραγωγικότητας»!

    - Δημοκρατία στα συνδικάτα!

    - Τα επαγγελματικά στελέχη του συνδικάτου να μην παίρνουν πιο ψηλούς μισθούς από αυτούς των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα σχολεία. Κανένα προνόμιο για τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους! Για περισσότερες λεπτομέρειες: http://www.xekinima.org/arthra/select_category/83

    what a small world!MLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατάληψη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου

    Σήμερα νωρίς το πρωί έγινε κατάληψη των γραφείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου από γονείς,εκπαιδευτικούς και κατοίκους της Λαγκάδας Χίου.

    Αιτία είναι η αντιεκπαιδευτική πολιτική του μνημονίου,της κυβέρνησης και της τρόικας που υλοποιείται στην πράξη με την κατάργηση του σχολείου στη Λαγκάδα(χωριό

    1000 κατοίκων) και τη μετακίνηση των μαθητών του σε άλλο χωριό.Η συντονιστική επιτροπή αγώνα των κατοίκων της Λαγκάδας καλεί τους εργαζόμενους και τους μαζικούς φορείς της Χίου σε έμπρακτη αλληλεγγύη και συμπαράσταση στο χώρο της κατάληψης που θα συνεχιστεί μέχρι να ακυρωθεί η σχετική υπουργική απόφαση που κλείνει το σχολείο. Με αποφασιστικό και ανυποχώρητο αγώνα ανατρέπουμε τις πολιτικές που συρρικνώνουν το κοινωνικό αγαθό της μόρφωσης και τη ζωή μας.



    Χίος,1/9/2010

    Βασίλης Μαυρέλος Δίκτυο Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ

    Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΧΙΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 2η ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΛΑΓΚΑΔΑΣ ,ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ( ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ , ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΟΡΚΟΜΟΣΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ,ΠΛΗΡΩΜΕΣ,ΚΛΠ) KAI ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ‘΄ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ΄΄ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΟΧΩΡΙΟ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ ΑΜΕΣΑΛΥΣΗ .

    ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ’’ ΟΧΙ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ’’ ,ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΝΑ’ΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΑ’’

    Χίος 2-9-2010, Βασίλης Μαυρέλος. Δίκτυο Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ

    ‘’ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    ---------

    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ

    ΑΡ.ΠΡΩΤ.3198 /2-9-2010’’

    ‘’ Κατόπιν των έντονων κινητοποιήσεων,με καταλήψεις δημοσίων κτιρίων και γενικές συνελεύσεις…και ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς μέσα σε κλίμα ασφάλειας και όχι μαχητικών αντεκδικήσεων,συνηγορούμε υπέρ της με αριθμ….πρότασης…,για δημιουργία… ανεξάρτητων 3/θέσιων σχολικών μονάδων...* (και στη Λαγκάδα).

    …υιοθετώντας τη λύση αυτή ικανοποιούμε το κοινό αίσθημα…παρέχοντας,ταυτόχρονα,ασφάλεια στους μαθητές, οι οποίοι δεν θα είναι υποχρεωμένοι να εκτείθενται σε κινδύνους κατά τη μετακίνησή τους.

    Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΤΡΙΑ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ’’ Μετά και από την παραπάνω εξέλιξη η κατάληψη έληξε με αυτή ‘’τη ΄μικρή νίκη’’,ο αγώνας όμως συνεχίζεται…

    Βασίλης Μαυρέλος Δίκτυο Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή