Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Νέα Γενική Συνέλευση

Δευτέρα 21/6/, 12.οομμ,
στο 3ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων

Ασφαλιστικό - Πολυνόμος - Τεχνική Εκπαίδευση
Η στάση της ΕΛΜΕ & Προτάσεις στην ΟΛΜΕ για
Δράσεις & ΓΣ του κλάδου στην αρχή του Σεπτέμβρη.

4 σχόλια:

  1. Και για να έλθετε...διαβασμένοι/ες:
    ΟΛΜΕ: Απολογισμός 2009-2010 – Εισήγηση για 2010-2011
    στη σελίδα http://enotikoaristero.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Φάμπρικα» σεμιναρίων για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών
    Του Χρήστου Κάτσικα

    Στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία που ψηφίστηκε στα μέσα του προηγούμενου μήνα στη Βουλή (ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» )επισημαίνεται ότι για να συμμετέχει υποψήφιος εκπαιδευτικός σε πανελλήνιο διαγωνισμό για την είσοδό του στην εκπαίδευση θα πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....Συνέχεια...
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    Η ιστορία είναι απίστευτη κι όμως αληθινή! Παίρνοντας μια «νομοθετική πάσα» από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, διάφοροι «ειδικοί», με όχημα τη θέση τους στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο, έστησαν, εδώ και 2 – 2,5 περίπου χρόνια, ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους. Ουσιαστικά και τυπικά ο χώρος της Ειδικής Αγωγής και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών σε αυτόν τείνει να μετατραπεί σε επιχείρηση κερδοσκοπικών συμφερόντων και προσωπικής εκμετάλλευσης ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες πτυχιούχοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής των Ελληνικών Πανεπιστημίων μένουν αδιόριστοι.
    Με δήλωση της πριν από λίγους μήνες (22/12/2009) η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλουτόνισε ότι«θα καταργηθούν τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια των 400 ωρών ως προσόν διορισμού, που αποτελούν εμπαιγμό τόσο για την επιμόρφωση που παρέχουν, όσο και για τους κατόχους αναγνωρισμένων τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή». Η σωστή αυτή δήλωση της υφυπουργού Παιδείας ουσιαστικά αποτελούσε απάντηση στις καταγγελίες της εκπαιδευτικής κοινότητας για την απίστευτη εκμετάλλευση χιλιάδων άνεργων εκπαιδευτικών από διάφορους φορείς που ουσιαστικά «πουλούσαν» πολύ ακριβά μέσω σεμιναρίων την υπόσχεση πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο.
    Ωστόσο το «χρυσό» εμπόριο σεμιναρίων όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτο αλλά χρησιμοποιεί την υποδομή και τους υπαλλήλους της δημόσιας εκπαίδευσης. Τελευταία πάλι η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλούσε τους ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν νέο Σεμινάριο διάρκειας 400 ωρών στο Κιλκίς (εκεί έφτασε η χάρη τους αφού πέρασαν από πολλές άλλες πόλεις). Το Σεμινάριο τιμάται 2.200 ευρώ και το καταπληκτικό είναι ότι χρησιμοποιεί τις αίθουσες δημόσιου σχολείου (ΕΠΑΛ Κιλκίς) ενώ οι ενδιαφερόμενοι καλούνταν να κάνουν αίτηση σε εκπαιδευτικό που εργάζεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Κιλκίς!

    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ …ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!
    Αν ρίξει κανείς μια ματιά στην ηλεκτρονική σελίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τα τελευταία χρόνια ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείαςπου αφορά σε κριτήρια πρόσληψης ή επιλογής προσωπικού το οποίο να μην προσφέρεται από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών (σε συνεργασία πάντα με κάποιον φορέα) με δίδακτρα!Θεσμοθετείται ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ); Η ΕΕΦ οργανώνει σεμινάρια παιδαγωγικών και γνωστικού αντικειμένου για τους πτυχιούχους Φυσικούς που θέλουν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό. Αντίτιμο; Πάνω από 2.000 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΈΧΕΙΑ+ΤΕΛΟΣ
    Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ
    Αξίζει κανείς να παρακολουθήσει πως μεθοδεύεται όλη αυτή η ιστορία. Τα θέματα των Σεμιναρίων συνδέονται σχεδόν πάντα με τα κριτήρια προσλήψεων. Ακούγεται ότι στα Διαπολιτισμικά σχολεία θα προσλαμβάνονται όσοι έχουν ανάλογη εξειδίκευση; Δημιουργείται Σεμινάριο που παρέχει Βεβαίωση για τη Διαπολιτισμική εκπαίδευση! Ακούγεται ότι για την πρόσληψη στα ειδικά σχολεία θα «μετράει» μια ανάλογη εξειδίκευση ή η νοηματική γλώσσα ή η γνώση της γραφής Braille; Οργανώνονται ανάλογα Σεμινάρια με ανάλογες Βεβαιώσεις. Το παράξενο είναι ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ερχόταν να επικυρώσει κάθε φορά με νόμο την πρόσληψη εκπαιδευτικών που ανάμεσα σε άλλα θα είχαν και τη Βεβαίωση παρακολούθησης ανάλογων Σεμιναρίων. Σε περίπτωση που η υπάρχουσα νομοθεσία δεν προβλέπει τη «χρήση» ανάλογης «Βεβαίωσης» τότε ξεσηκώνονται όσοι «εξειδικεύθηκαν» από τα γνωστά Σεμινάρια και απαιτούν να μοριοδοτηθούν τα προσόντα που με τόσο κόπο και χρήμα απέκτησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή