Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ 22/2/ & 23/2/

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΜΕ
ΣΤΙΣ 22 ΚΑΙ 23 ΦΛΕΒΑΡΗ;
ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΞΟΥΜΕ:

•ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΕΕ – ΔΝΤ
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
•Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ
•ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ Η «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ- ΕΕ – ΔΝΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΥΦΤΟΙ...

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΡΙΤΗ, 11.30ΠΜ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ & ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 11.30ΠΜ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΠΑΤΗΣΙΩΝ

2 σχόλια:

  1. ΑΝ είναι να παιχτεί η ύπαρξη μας
    ΑΝ είναι να διαλέξουμε ανάμεσα στην υποταγή και την αξιοπρέπεια
    ΑΝ είναι να ξεχάσουμε αυτό που ήμασταν
    ΑΝ είναι να πουλήσουμε τα παιδιά μας για το τομάρι μας
    ΑΝ είναι…για λίγη ξεκούραση, για λίγο φαγοπότι, για λίγο Βόλεμα
    να βλέπουμε την Μπότα τους και πάλι να συντρίβει παιδιά και πρόσωπα κι Ιδανικά και Μνήμες
    ΑΝ είναι να ντρεπόμαστε τα χρόνια που μας μείναν
    ΑΝ είναι για τα μούτρα τους και τα παχιά τα λόγια
    να σκύψουμε και πάλι το κεφάλι
    τότε θα πούμε πάλι: Όχι μωρέ…Σιγά τα κελεπούρια
    Σιγά τη ζωή που μας δίνετε για αντάλλαγμα

    ΚI AN 23/2 μέναμε στο Σύνταγμα;

    KI AN λέγαμε : «δε θα φύγουμε εάν δεν λυτρωθούμε από την οικονομική και όχι μόνο υποδούλωση» ;

    KI ΑΝ λέγαμε : «δε θα φύγουμε αν δεν αποδοθεί δικαιοσύνη για την κλοπή δημοσίου χρήματος» ;

    ΚΙ ΑΝ λέγαμε: «δε θα φύγουμε εάν δεν γίνουν οι συγκοινωνίες, η παιδεία και η υγεία μας πραγματικά δημόσια αγαθά» ;

    ΚΙ ΑΝ λέγαμε: “δεν θα φύγουμε από δω αν δεν φύγει η κυβέρνηση, η τρόϊκα και το ΔΝΤ” ;

    ΠΗΓΗ http://23flevari.wordpress.com/about/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Τα καλά τού Γιάννη θέλω, μα τον Γιάννη δεν τον θέλω». Αυτή την παροιμία θυμίζει η ανακοίνωση του συνδικαλιστικού οργάνου των σχολαρχών των ιδιωτικών σχολείων, με την οποία προβάλλουν τη μελέτη του ΙΟΒΕ που θα παρουσιαστεί την επόμενη Δευτέρα.

    Με αυτή την ανακοίνωση οι σχολάρχες καταρχάς διαμαρτύρονται για την αυξημένη κρατική παρέμβαση στα ιδιωτικά σχολεία, αφού ο νόμος 3848/2010 του περασμένου Μαΐου μόνο μερική απελευθέρωση των απολύσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών θέσπισε, ενώ εκείνοι ζητούσαν την πλήρη απελευθέρωσή τους. Παράλληλα, προτείνουν ανερυθρίαστα την εφαρμογή του συστήματος των κουπονιών (vouchers) ως τρόπου στήριξης της λειτουργίας των σχολείων τους από το ίδιο εκείνο κράτος, που προηγουμένως κατάγγελλαν ως παρεμβατικό.

    Πρόκειται για εφαρμογή των ιδεών του Μίλτον Φρίντμαν, οικονομικού συμβούλου του Χιλιανού δικτάτορα Πινοσέτ, οι οποίες με την εφαρμογή τους οδήγησαν στην πλήρη διάλυση το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης των ΗΠΑ. Σύμφωνα με αυτές, το κράτος δεν χρηματοδοτεί το σχολείο, αλλά τον μαθητή, ο οποίος μπορεί να διαθέτει το εκπαιδευτικό του «κουπόνι» είτε στο δημόσιο είτε στο ιδιωτικό σχολείο. Με τα έσοδα αυτά το σχολείο θα πρέπει να πληρώνει τους εκπαιδευτικούς και ταυτόχρονα να καλύπτει τις λειτουργικά του ανάγκες. Όσο περισσότερους μαθητές προσελκύει, τόσο περισσότερα κουπόνια θα έχει, άρα και περισσότερους πόρους. Στην αντίθετη περίπτωση, το σχολείο θα μαραζώσει και θα κλείσει, εκτός εάν οι ίδιοι οι γονείς βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη

    Τα ιδιωτικά σχολεία προφανώς δεν θα αρκεστούν στο ποσό που θα τους εξασφαλίσει το «κουπόνι». Θα ζητούν και «πανωπροίκι». Και πάλι, δηλαδή, οι οικογένειες των μαθητών θα επιβαρύνονται οικονομικά για τη μόρφωση των παιδιών τους.

    Αυτό το εκπαιδευτικό μέλλον οραματίζεται και προτείνει ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων για τους μαθητές της χώρας μας. Προφανώς, η όρεξή τους άνοιξε με τις εξαγγελίες της ηγεσίας του υπ. Παιδείας για την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου στις διαδικασίες της διά βίου μάθησης.

    ΠΗΓΗ http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=22210

    ΑπάντησηΔιαγραφή