Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

Πραγματοποιήθηκε στις 9-02-2011, κινητοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών στη δημοτική αρχή της Φυλής για τα εξής θέματα:
1) Εξασφάλιση του μισθώματος του 3ου ΓΕΛ Άνω Λιοσίων.
2) Συγχωνεύσεις- καταργήσεις σχολείων στην περιοχή μας.
3) Λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.

Οι απαντήσεις που έδωσε ο δήμαρχος στην ΕΛΜΕ και στην αντιπροσωπεία μαθητών και γονιών ήταν οι ακόλουθες:
1) Μίσθωμα του 3ου ΓΕΛ Άνω Λιοσίων: δεσμεύτηκε για την ανανέωση του μισθώματος του κτιρίου μέχρι να υπάρξει «βιώσιμη λύση» για το 3ο ΓΕΛ . Στην ερώτησή μας τι σημαίνει «βιώσιμη λύση» απάντησε ότι οποιαδήποτε λύση θα προέλθει μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα. Εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς επιμείναμε ότι η μόνη αποδεκτή λύση για μας είναι η άμεση ανέγερση του νέου κτιρίου.
2) Συγχωνεύσεις- καταργήσεις σχολείων: επανέλαβε την απάντηση που είχε δώσει σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο μετά από παρέμβαση της ΕΛΜΕ. Το παραπάνω θέμα θα συζητηθεί ανοιχτά στο δημοτικό συμβούλιο.
3) Λειτουργικές δαπάνες: για τις μεγάλες ελλείψεις των αναγκαίων για την καθημερινή λειτουργία των σχολείων είπε ότι άμεσα, τις επόμενες μέρες, θα διατεθούν κονδύλια στις σχολικές επιτροπές.



Καλούμε όλους τους συναδέλφους αύριο για παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, στις 8μμ, στο Δημαρχείο Άνω Λιοσίων με αιτήματα:



ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ – ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ 25

ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

3 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ...οι συνενώσεις και οι ιδρύσεις σχολείων είναι μια διαδικασία του ελληνικού κράτους από το 1985, οπότε και πέρασε ο ν. 1566.
    Είναι δε μία διαδικασία που άλλοτε εφαρμόζεται αρκετά καλά και άλλοτε ατονεί. Πέρυσι εφαρμόστηκε. Εφαρμόζεται και φέτος. Φέτος δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση και με αυτή την εγκύκλιο, γιατί δεν θέλουμε στο πλαίσιο των νέων καλλικρατικών δήμων, οι οποίοι μόλις πρόσφατα ανέλαβαν τις αρμοδιότητές τους, να μην προσεχθεί η διαδικασία, έτσι ώστε οι συνενώσεις που θα γίνουν να υπακούουν σε εκπαιδευτικά κριτήρια.

    Σας διαβάζω: «Ιδιαίτερα για τις ορεινές και τις μικρές νησιωτικές περιοχές στις οποίες οι αποστάσεις, οι συγκοινωνιακές και οι καιρικές συνθήκες δεν διασφαλίζουν προϋποθέσεις ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών, θα εξεταστεί με τη δέουσα προσοχή κάθε περίπτωση χωριστά και θα ενταχθεί κατʼ εξαίρεση σε οργανωτική δομή μικρής σχολικής μονάδας βάσει των ιδιαιτεροτήτων, τηρουμένων πάντοτε των παιδαγωγικών κριτηρίων και μέχρι να δημιουργηθούν, εφόσον αυτό είναι δυνατόν, συνθήκες με την κατασκευή δημοτικών έργων».

    Για το «εφόσον αυτό είναι δυνατόν», καταλαβαίνετε ότι στο μικρό νησί δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εάν τυχόν σε δύο κοντινά χωριά, που τα χωρίζουν όμως βουνά και χιλιόμετρα με δύσβατο δρόμο, δεν μπορώ να κάνω συνένωση και έχω μεθαύριο ένα δημοτικό έργο, εδώ θα είμαστε, του χρόνου, του παραχρόνου να προβούμε σε μία συνένωση επʼ ωφελεία των μαθητών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

    Αυτή είναι η λογική μας και πρέπει να σας πω ότι αυτή τη στιγμή περιμένουμε. Δεν έχουμε, δηλαδή, ακόμη τις οριστικές απαντήσεις. Έχω ζητήσει από τους περιφερειακούς διευθυντές μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου να έχω τις πρώτες προτάσεις τους στις περιφερειακές διευθύνσεις και να μου αποσταλούν αυτές οι προτάσεις από τις περιφερειακές διευθύνσεις έως τις 25 Φεβρουαρίου, έτσι ώστε να προβούμε στις τελικές εκτιμήσεις με πραγματική προσοχή για την ιδιαιτερότητα της κάθε περιοχής. Κάθε περιοχή, βεβαίως, είναι ιδιαίτερη και κυρίως σε νομούς ορεινούς, όπως είναι ο Νομός Κοζάνης.

    ΛΙΤΣΑ ΑΜΜΑΝΑΤΙΔΟΥ-ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ: Κυρία Υπουργέ, έχω ένα δελτίο τύπου της 14ης Ιανουαρίου 2011 του Υπουργείου Παιδείας που λέει τα εξής: «Στη διαδικασία συνενώσεων προσμετρούνται τα δημογραφικά στοιχεία κάθε περιοχής, η χιλιομετρική απόσταση που καλείται να διανύσει κάθε μαθητής, που δεν πρέπει να είναι παραπάνω από δέκα(10) χιλιόμετρα ή μετακίνηση μισής ώρας σε συνάρτηση με το γεωγραφικό ανάγλυφο» κ.λπ.. Εδώ, όμως, μιλάμε για πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις.

    Κυρία Υφυπουργέ, θέσατε τα εκπαιδευτικά κριτήρια. Σε μία συνέντευξή της στο ραδιοφωνικό σταθμό «REAL» η Υπουργός κα Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε και στις δυσκολίες κατάρτισης και εκτέλεσης του προϋπολογισμού. Είπε: «Τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα. Ο προϋπολογισμός είναι εξαιρετικά δύσκολο και να συνταχθεί και να εφαρμοσθεί. Τα μέτρα τα οποία θα πρέπει να ληφθούν είναι σε δύο κατευθύνσεις: Στην ανάγκη περικοπών και στην κατεύθυνση της αναδιοργάνωσης της οικονομίας». Δεν υπάρχει, δηλαδή, πουθενά αναφορά για τα «εκπαιδευτικά» κριτήρια! [!;!]

    ΠΗΓΗ http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=22098

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. ΧΤΚ.

    Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 10-02-2011, μεγάλη κινητοποίηση και συγκέντρωση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών στο Δημαρχείο του νέου Δήμου Φυλής, με συμμετοχή περίπου 250.
    Λειτουργικές δαπάνες σχολείων.
    Αρχικά τέθηκε το πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το 2ο ΣΕΚ Δυτικής Αττικής εξαιτίας της ανύπαρκτης χρηματοδότησης των αναγκών του σε εκπαιδευτικό υλικό. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας ο σύλλογος του ΣΕΚ έκλεισε το σχολείο για τις 10/2/, αφού χωρίς υλικά η λειτουργία του καταντά εικονική.
    Το Δημοτικό Συμβούλιο,στο Δημαρχείο Άνω Λιοσίων, δεν έγινε. Περιμένουμε το επόμενο πιέζοντας μέσω των παρατάξεων της αντιπολίτευσης για συνεδρίαση με αποκλειστικό θέμα την Παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ mlog
    ευτυχώς οι γιατροί (όχι όλοι, οι περισσότεροι) στη χώρα μας έχουν σε μεγάλη εκτίμηση την υγεία ως κοινωνικό αγαθό... π.χ. φακελάκια, κερδοσκοπία σε βάρος φτωχών ανθρώπων που πουλάνε το σπίτι τους για μια εγχείρηση, φοροδιαφυγή (μέσο εισόδημα στην εφορία λιγότερο από τους εκπαιδευτικούς π.χ.), βίλες, ακίνητα, mercedes, σκάφη, δολοπλοκίες με φαρμακευτικές εταιρείες κ.λπ. Τώρα λοιπόν να τους υποστηρίξουμε, να μη δουλεύουν τα νοσοκομεία τα απογεύματα (για να γεμίζουν τα παράνομα ιδιωτικά ιατρεία τους), να μη συνταγογραφούν για το ΙΚΑ όλοι (και να πρέπει να παίρνουμε άδεια από τη δουλειά για να σταθούμε σε ουρές στο ΙΚΑ) κ.λπ.
    Α, να μην ξεχάσουμε να είμαστε αρωγοί και στους φαρμακοποιούς ώστε να μη μειωθεί το εισόδημά τους από τα σαμπουάν, τις λοσιόν, τις σκιές ματιών και τα ψαλιδάκια νυχιών αν ανοίξει το επάγγελμά τους …
    Νισάφι... …

    ΑπάντησηΔιαγραφή