ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΕΚΑΔΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου στην Αθήνα, μετά από κάλεσμα της κίνησης «Ακρίβεια STOP», συνάντηση για τον παναττικό συντονισμό όλων των φορέων, κινήσεων και των πολιτών που αντιστέκονται στις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στις συγκοινωνίες. Η συνάντηση έγινε με μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία και σε πολύ γόνιμο κλίμα συνεννόησης και θέλησης για κοινή δράση.
Πήραν μέρος πολίτες από 28 τοπικές, δημοτικές και περιφερειακές κινήσεις της Αττικής, επιτροπές ενάντια στα μέτρα, εργαζόμενοι από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.) και άλλους εργασιακούς χώρους, από το Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων, από το δίκτυο αλληλεγγύης εργαζομένων και ανέργων «δικαίωμα», από φοιτητικούς συλλόγους της Αθήνας, από το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων και άλλους φορείς και οργανώσεις, καθώς και μεμονωμένοι ενεργοί πολίτες.
Κοινή ήταν η συμφωνία πάνω στα παρακάτω σημεία:
1. Εκφράζουμε και θα εκφράσουμε έμπρακτα τη συμπαράστασή μας στον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι στα Μ.Μ.Μ. για να μην ανατραπούν τα εργασιακά δικαιώματα και για δημόσιες, ασφαλείς συγκοινωνίες.
2. Αντιστεκόμαστε στο χαράτσι της αύξησης κατά 40% του εισιτηρίου και της κάρτας στις αστικές συγκοινωνίες. Δεν θα επιτρέψουμε στην κυβέρνηση να προχωρήσει στην προκλητική αυτή αύξηση και μάλιστα τη στιγμή που οι στρατιές των ανέργων και των φτωχών μεγαλώνουν κάθε μέρα και οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι νέοι έχουν ήδη χάσει σημαντικό μέρος του εισοδήματος και των δικαιωμάτων τους.
3. Όλοι μαζί συμφωνούμε και καλούμε από την 1η Φεβρουαρίου, ημέρα για την οποία έχει εξαγγελθεί η αύξηση - χαράτσι, σε μαζική ανυπακοή. Κανείς να μην ακυρώνει το εισιτήριό του. Ούτε και να πάρει κάρτα απεριορίστων διαδρομών, στέλνοντας μήνυμα ανυπακοής. Θα είμαστε χιλιάδες και κανείς δεν θα μπορέσει να μας επιβάλλει οποιοδήποτε κύρωση και πρόστιμο. Προτείνουμε η ανυπακοή να συνεχιστεί καταρχήν για όλη την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου και στη συνέχεια να προχωρήσουμε με την ίδια ή και άλλες μορφές αντίστασης μέχρι να υποχωρήσει η κυβέρνηση. Συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες, πορείες στις γειτονιές και «κινούμενες καταλήψεις» μέσων μαζικές μεταφοράς θα είναι σίγουρα μερικές από τις κινήσεις μας. Από σήμερα και μέχρι την 1η Φεβρουαρίου θα συνεχίσουμε με δεκάδες δράσεις ενημέρωσης και ανυπακοής σε όλες τις γειτονιές αλλά και αλληλεγγύης στους απεργούς. Ειδικότερα τα δύο επόμενα Σάββατα θα οργανωθούν διαμαρτυρίες στις στάσεις και μέσα στους σταθμούς και τα Μ.Μ.Μ. στέλνοντας ένα πρώτο δυνατό μήνυμα συντονισμένης δράσης παντού.
4. Ο αγώνας μας είναι αγώνας που σκοπό έχει να νικήσει. Επιδιώκουμε τη δημιουργία ενός πραγματικού μαζικού κινήματος. Κάθε κίνηση και επιτροπή θα συνεχίσει την αυτόνομη δράση της, διατηρώντας την πλήρη αυτοτέλειά της, θα συνεχίσει να έχει τις ιδιαίτερες απόψεις και θέσεις της, τα υλικά της αλλά και τις δικές της μορφές δράσης. Όλοι, όμως, συμφωνήσαμε στην ανάγκη ενός και μόνο ενιαίου συντονισμού που θα συμβάλλει στην ενοποίηση και μεγιστοποίηση της δύναμής μας και στην τεχνική συνεννόηση ώστε να βρεθούμε παντού. Ο συντονισμός αυτός ενοποιείται πάνω στη δράση και σε 2 συγκεκριμένα και απλά σημεία (Δεν πληρώνω το χαράτσι – Νίκη στην απεργία για δημόσιες συγκοινωνίες)
5. Τις επόμενες μέρες έχουν οριστεί, εκτός από τις κινητοποιήσεις που εξελίσσονται, και άλλες συναντήσεις συντονισμού σε γειτονιές και στο κέντρο της Αθήνας. Θα συμμετέχουμε σε όλες αυτές και προτείνουμε μία μεγάλη κοινή τελική συνέλευση ενιαίου συντονισμού την Κυριακή 30 Ιανουαρίου και μάλιστα σε χώρο οικείο σε όλους τους επιβάτες, εργαζόμενους και πολίτες (π.χ. μέσα στο σταθμό μετρό του Συντάγματος). Για το τελευταίο θα επανέλθουμε άμεσα.
και από «ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΘΗΝΑΣ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχέδιο κυβέρνησης-τρόικας για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες του λεκανοπεδίου της Αθήνας που ανακοινώθηκε πρόσφατα στοχεύει στη διάλυση του δημόσιου και κοινωφελούς χαρακτήρα των μέσων μεταφοράς και στην σταδιακή ιδιωτικοποίησή τους. Με τα μέτρα που θέλουν να επιβάλλουν:
•Θα υπάρξουν μεγάλες αυξήσεις -έως 40%- εισιτηρίων και των καρτών
•Θα μειωθούν τα δρομολόγια και θα καταργηθούν γραμμές λεωφορείων
•Θα γίνουν απολύσεις εργαζομένων και θα καταργηθούν δικαιώματά τους
Τα μέτρα αυτά δεν στρέφονται μόνο ενάντια στους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες, αλλά και ενάντια σε όλους τους κατοίκους της Αττικής. Ιδιαίτερα οι αυξήσεις των εισιτηρίων θα προκαλέσουν νέο πλήγμα στα λαϊκά εισοδήματα, σε μια περίοδο μεγάλης μείωσης των μισθών και συντάξεων και έκρηξης της φτώχειας και της ανεργίας
Μας μιλάνε απ’ τα τηλεοπτικά «παράθυρα» για «υπέρογκα χρέη» και για «υψηλόμισθους εργαζόμενους» στις συγκοινωνίες. Συκοφαντούν τους εργαζόμενους και τις δημόσιες συγκοινωνίες για να περάσουν πιο εύκολα τα σχέδιά τους. Η αλήθεια είναι ότι τα λογιστικά ελλείμματα των εταιρειών δημιουργήθηκαν επειδή οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν κατέβαλαν την προβλεπόμενη κρατική επιδότηση. Ωθούσαν τις διορισμένες διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων -που βέβαια λάμβαναν και λαμβάνουν παχυλά «μπόνους»- στον τοκογλυφικό τραπεζικό δανεισμό. Απαξίωσαν τις επιχειρήσεις που παρέχουν δημόσιες συγκοινωνίες για να τις ξεπουλήσουν πιο εύκολα.
Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους: Οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιτελούν σημαντικό κοινωνικό και αναπτυξιακό έργο. Εξυπηρετούν κύρια τον λαϊκό κόσμο, τους εργαζόμενους, τη νεολαία, τις γυναίκες και τους ηλικιωμένους. Συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, αντίθετα με το ΙΧ αυτοκίνητο που είναι ακριβό, ρυπαίνει και δυσκολεύει τη ζωή στην πόλη. Πρέπει συνεπώς να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιακών φορέων και να επεκταθεί το δίκτυο και οι υπηρεσίες τους ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες.
...
Να διεκδικήσουμε, συλλογικά και οργανωμένα:
1)Ποιοτικές μετακινήσεις, προσιτές για όλους και ένα ολοκληρωμένο σύστημα συγκοινωνιών
•καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων και μηνιαίων καρτών
•δωρεάν μετακινήσεις και μειωμένα κόμιστρα για χαμηλόμισθους, νέους, ανέργους, άτομα με αναπηρία
•επέκταση του δικτύου ώστε να καλύπτει με επάρκεια το σύνολο των αναγκών στην Αττική, μέρα-νύχτα
2)Διαφύλαξη του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των συγκοινωνιών
•δραστική αύξηση της κρατικής επιδότησης – να δοθούν πίσω τα κλεμμένα από τις τράπεζες
•έξω οι ιδιώτες από τους δημόσιους φορείς και εταιρείες που επιτελούν μεταφορικό έργο
•κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας και πλήρη δικαιώματα για τους εργαζόμενους
Επιβάτες και εργαζόμενοι μαζί, να αποκρούσουμε την πολιτική διάλυσης των συγκοινωνιών.
Ποιος δημιούργησε τα ελλείμματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις τελευταίες εβδομάδες βλέπουμε για άλλη μια φορά μια ενορχηστρωμένη και καλά οργανωμένη εκστρατεία των αστών, της κυβέρνησης και των παχυλά αμειβόμενων δημοσιογράφων τους, κατασυκοφάντησης των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ και στις συγκοινωνίες ειδικότερα. Επιχειρούν να ρίξουν σε αυτούς το φταίξιμο για τα ελλείμματα και τα χρέη των ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών, που δήθεν με τους «παχυλούς μισθούς» και τα «προνόμιά» τους ζουν σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας! Μέσα απ’ αυτό, επιδιώκουν επίσης να δημιουργήσουν «έριδες» μεταξύ των εργαζομένων, να τους διασπάσουν σε εργαζόμενους του ιδιωτικού και εργαζόμενους του δημόσιου τομέα, να στρέψουν τους ιδιωτικούς υπαλλήλους και τα μικροαστικά στρώματα ενάντια στους δημόσιους υπαλλήλους, τις διαφορετικές κατηγορίες εργαζομένων τη μία ενάντια στην άλλη, και έτσι να περάσουν πιο εύκολα την ολομέτωπη επίθεσή τους ενάντια στην εργατική τάξη συνολικά.
Όμως τα ελλείμματα των ΔΕΚΟ, δεν τα δημιούργησαν οι εργατικές κατακτήσεις, για τις οποίες οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να ντρέπονται, αλλά να είναι περήφανοι που τις κέρδισαν μετά από πολύ σκληρούς αγώνες. Για τα ελλείμματα ευθύνεται ο αποκλεισμός των εργαζομένων από κάθε συμμετοχή στον έλεγχο και στη διαχείριση των Οργανισμών αυτών, με αποτέλεσμα οι διορισμένες διοικήσεις των ΔΕΚΟ να κακοδιαχειρίζονται και να «ξεζουμίζουν» τους Οργανισμούς με τα ποικίλα προνόμια και τις καταχρήσεις τους.
Αυτό που ευθύνεται για τη γιγάντωση των ελλειμμάτων είναι η διαχρονική λειτουργία των ΔΕΚΟ σαν τμήμα του διεφθαρμένου αστικού κράτους, με σκοπό την όλο και μεγαλύτερη κερδοφορία του κεφαλαίου. Οι αναθέσεις έργων, οι προμήθειες υλικών και οι παροχές με σκανδαλωδώς ευνοϊκούς όρους για το κεφάλαιο, οι απίστευτες υπερτιμολογήσεις σε βάρος του δημοσίου από τις οποίες κέρδιζε το κεφάλαιο και κάποιοι γραφειοκράτες διοικητές των ΔΕΚΟ, αποτέλεσαν τον κανόνα λειτουργίας των ΔΕΚΟ διαχρονικά και έφεραν τους Οργανισμούς αυτούς στο χείλος του γκρεμού.
Όσον αφορά συγκεκριμένα τις αστικές συγκοινωνίες, το κράτος τους οφείλει με βάση το νόμο 2669 του 1998 2,950 δις ευρώ, τη στιγμή που καταβάλλει στις ιδιωτικές μεταφορές της χώρας – αεροπορικές, θαλάσσιες (άγονες γραμμές), αστικές (ΟΑΣΘ) - το 100% της προβλεπόμενης επιδότησης εισιτηρίου. Αυτό οδηγεί τις δημόσιες συγκοινωνίες σε έναν καταστροφικό δανεισμό, λόγω του οποίου, από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν πληρώσει για τόκους πάνω από 1,092 δις ευρώ. Επίσης διάφορες εταιρίες του Δημοσίου και Φορείς που εξασφάλισαν την ελεύθερη μετακίνηση υπαλλήλων τους και «πολιτών ειδικής κατηγορίας’, χρωστούν ακόμα στον ΟΑΣΑ 500 εκ ευρώ, ενώ για δάνειο 130 εκ ευρώ που σύναψε ο ΟΑΣΑ το 2003, πληρώνει τόκους με το ληστρικό επιτόκιο 10,40%!
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ τηρούν «σιγήν ιχθύος» για το καθεστώς ομηρίας στο οποίο έχουν καταδικαστεί οι συγκοινωνιακοί φορείς όσον αφορά τις προμήθειες και τα έργα. Τρανό παράδειγμα οι ΗΣΑΠ, οι οποίοι έχουν καταδικαστεί να έχουν αποκλειστικό προμηθευτή τους για το τροχαίο υλικό, τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό καθώς και για όλα τα υποσυστήματα κίνησης, την πασίγνωστη και αμαρτωλή «Siemens». Με απόλυτη σιωπή συνεχίζουν να διατηρούν ένα σαθρό καθεστώς προμηθειών και έργων που οδηγεί στην υπερτιμολόγηση και υπερκοστολόγηση σε βάρος πάντα του Δημοσίου. Επίσης επιμένουν να διατηρούν ένα καθεστώς ανάθεσης εργασιών σε τρίτους (εργολάβους και υπεργολάβους) το οποίο αποτελεί ένα νέο μοντέλο κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος και άγριας εκμετάλλευσης των εργαζομένων.
ΠΗΓΗ http://www.marxismos.com/content/view/1056/1/
Να θυμηθούμε κι άλλες προσπάθειες κόντρα στο ρεύμα από το Σεπτέμβρη του 2010 και μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ωράριο των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που «διατίθενται» στην πρωτοβάθμια
ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ Θεσσαλονίκη, 25.11.2010
[…]
Συνεπώς, με βάση τις παραπάνω αναλύσεις, αξιολογήσεις και σταθμίσεις, αλλά και τη γραμματική, λογική και τελολογική ερμηνεία των κρίσιμων διατάξεων που αφορούν τα διάφορα είδη κινητικότητας των υπαλλήλων και τις συνέπειές τους, η απάντηση στο τεθέν ερώτημα είναι ότι σε περίπτωση προσωρινής (μερικής ή εξ ολοκλήρου) «διάθεσης» εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, χάριν εξυπηρέτησης υπηρεσιακών αναγκών και συμπλήρωσης του υποχρεωτικού τους ωραρίου,[1] τα πρόσωπα αυτά διατηρούν το υποχρεωτικό ωράριο της πρώτης, όπως αυτό κλιμακώνεται ανάλογα με τον χρόνο υπηρεσίας τους.
ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΉ ΕΚΑΝΕ Ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρις Γ. Καζάκος
Καθηγητής Εργατικού Δικαίου
στο Τμήμα Νομικής της Σχολής Ν.Ο.Π.Ε.
του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
e-mail: arkaz@law.auth.gr – aris.kazakos@gmail.com
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ» ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή- Συνάντηση συντονισμού δράσεων Κυριακή 30/1/2010, 12:00-2:00 μ.μ. (ΑΣΟΕΕ, είσοδος Δεριγνύ)
- Κινητοποιήσεις στα δημόσια μέσα μεταφοράς (στάσεις, λεωφορεία, μετρό) από Δευτέρα 31/1/2011
Ο Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής, με τη συμμετοχή δεκάδων πρωτοβουλιών πολιτών, δημοτικών σχημάτων και επιτροπών κατοίκων, μπαίνει στην τελική ευθεία της προετοιμασίας της μαζικής, οργανωμένης και συντονισμένης λαϊκής ανυπακοής από την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου εναντίον της προκλητικής αύξησης των εισιτηρίων και καρτών, διεκδικώντας δημόσια – ποιοτικά – φτηνά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Μαζί με κάθε άλλη πρωτοβουλία και προσπάθεια που δραστηριοποιείται στο λεκανοπέδιο, ο Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής θα συμμετέχει μεθαύριο Κυριακή 30 Ιανουαρίου στην παναττική συνάντηση συντονισμού των δράσεων «Δεν πληρώνουμε το χαράτσι», η οποία θα πραγματοποιηθεί στην ΑΣΟΕΕ (είσοδος Δεριγνύ) από τις 12 ως τις 2 το μεσημέρι.
Κοινωνικές συλλογικότητες και τοπικές κινήσεις θα κινητοποιηθούμε από τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου σε όλη την Αττική, ενημερώνοντας τους επιβάτες για τα μέτρα της κυβέρνησης και καλώντας τους να μην πληρώνουν το χαράτσι και να σταθούν αλληλέγγυοι στους εργαζόμενους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο Ανοιχτός Συντονισμός Επιβατών Αττικής σημειώνει την ενθουσιώδη ανταπόκριση και αυθόρμητη υποστήριξη των επιβατών των δημόσιων συγκοινωνιών στις μέχρι τώρα δράσεις όλων των κινήσεων που δραστηριοποιούνται για την προετοιμασία της εβδομάδας ανυπακοής. Η λαϊκή αγανάκτηση και η δραματική οικονομική κατάσταση που βιώνει η μεγάλη πλειοψηφία ακυρώνουν κάθε προσπάθεια συκοφάντησης ως «τσαμπατζή» του κόσμου που δίκαια ξεσηκώνεται, ακριβώς από αυτούς που οδηγούν τα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη χώρα ολόκληρη στη διάλυση.
Όλοι μαζί θα τους υποχρεώσουμε να πάρουν πίσω τις αυξήσεις-φωτιά!
Δεν πληρώνουμε το χαράτσι!
Αθήνα, 28/1/2011
Η γενική συνέλευσητων εργαζομένων της ΕΘΕΛ στις 31/1 ... έδωσε παράδειγμα προς μίμηση στο υπόλοιπο εργατικό κίνημα το οποίο ασφυκτιά και οδηγείται σε ήττες από τους εκπροσώπους του κυβερνητικού και συμβιβασμένου συνδικαλισμού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σίγουρο ότι το επόμενο διάστημα οι συμβιβασμένοι συνδικαλιστές στο ΔΣ θα προσπαθήσουν να σαμποτάρουν και να ανατρέψουν τα σημαντικά βήματα που έγιναν στη συνέλευση της 31/1. Γι’ αυτό χρειάζεται, κατά τη γνώμη μας:
•Η συνεργασία Ανεξάρτητης Παρέμβασης, ΕΑΣ, Ανεξάρτητοι της ΕΘΕΛ και ανένταχτων εργαζομένων να σταθεροποιηθεί και να συνεχίσει με κοινές αγωνιστικές προτάσεις στις επόμενες συνελεύσεις
•Η γενική συνέλευση των εργαζομένων να καθιερωθεί σε βδομαδιάτικη βάση, κάθε Δευτέρα και με απόφαση της επόμενης γενικής συνέλευσης να ορίζει ότι αποτελεί το μοναδικό όργανο το οποίο θα πάρει τις τελικές αποφάσεις για την πορεία του αγώνα.
•Η Γενική Συνέλευση να εκλέξει Συντονιστική Επιτροπή για τη συνέχιση του αγώνα. Από τη στιγμή που το ΔΣ του Σωματείου δεν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης των εργαζομένων χρειάζεται μία διευρυμένη επιτροπή η οποία να αναλάβει την εφαρμογή των αποφάσεων των συνελεύσεων, τον συντονισμό, τα πρακτικά ζητήματα της συνέχισης του αγώνα, την εκπροσώπηση των εργαζομένων στα ΜΜΕ, την επαφή με άλλους εργατικούς χώρους (ΔΕΚΟ), την περιφρούρηση όπου χρειάζεται κλπ.
•Η συνέχιση του αγώνα απαιτεί μαχητικές κινητοποιήσεις, όπως βδομαδιάτικες 48ωρες και 3ήμερες απεργίες, συνδυασμένες με στάσεις εργασίας, έτσι ώστε μαζί με την βδομαδιάτικη γενική συνέλευση των εργαζόμενων να έχουμε ουσιαστικά καθημερινές κινητοποιήσεις.
Θετική στάση και σύνδεση με το κίνημα «δεν πληρώνω»
Έχει μεγάλη σημασία να συνδυαστεί αυτή η διαρκής αναταραχή στο χώρο των συγκοινωνιών με μια θετική προσέγγιση στο κίνημα «δεν πληρώνω» που αναπτύσσεται σε όλη τη χώρα. Αυτό μπορεί να πάρει τη μορφή της «ανοχής» από τους οδηγούς στο επιβατικό κοινό που δεν πληρώνει ή και στην απόφασή των συνελεύσεων των σωματείων στις συγκοινωνίες να καλέσουν τους εθελοντές ελεγκτές να καταθέσουν τις ταυτότητές τους.
Η κυβέρνηση θα δοκιμάσει να στρέψει το επιβατικό κοινό ενάντια στους εργαζόμενους. Η θετική στάση των εργαζομένων απέναντι στο κίνημα «δεν πληρώνω» χτίζει το μέτωπο ανάμεσα στους επιβάτες και τους εργαζόμενους. Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» έχει ένα ακόμα χαρακτηριστικό στοιχείο που μας αφορά όλους: δυσκολεύει (και στο βαθμό που μαζικοποιηθεί, αποτρέπει) την ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ, καθώς αποθαρρύνει τους επίδοξους αγοραστές – ποιος θα πάει να αγοράσει ΜΜΜ όταν ο κόσμος αρνείται να πληρώσει εισιτήριο;
Οι υπόλοιπες ΔΕΚΟ χρειάζεται να μπουν στον αγώνα και να συντονιστούν με τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες... Δεν το ξέρει η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο κ.α. ότι έρχεται η σειρά τους; Τι περιμένουν; Να ηττηθούν οι Συγκοινωνίες όπως λίγο πριν ο ΟΣΕ έτσι ώστε η κυβέρνηση των χασάπηδων να τους σφάξει με μεγαλύτερη ευκολία;
Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ, μπορούν μέσα από τα εκλεγμένα τους όργανα να πάρουν την πρωτοβουλία να καλέσουν τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ σε συνεννόηση και συντονισμό του αγώνα. Κάτι τέτοιο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για επαναλαμβανόμενες 3μερες ή 5μερες απεργιακές κινητοποιήσεις σε μια συμμαχία, ουσιαστικά ανίκητη: γιατί δεν υπάρχει καμία κυβέρνηση που να μπορεί να αντέξει την ταυτόχρονη κινητοποίηση διάρκειας όλων των ΔΕΚΟ μαζί – για να μην αναφέρουμε ότι κάτι τέτοιο θα ταρακουνήσει και ξεσηκώσει όλη την κοινωνία και τότε η κυβέρνηση είτε θα τα πάρει όλα πίσω είτε «θα την πάρει και θα την σηκώσει».
ΠΗΓΗ http://www.xekinima.org/
Η κοινωνία είναι όμηρος της βίας. Η σκοτεινή διαπίστωση ανήκει στην ημιεπίσημη εφημερίδα της κυβερνήσεως, που, για να τη στηρίξει, βάζει στο ίδιο καλάθι τη φασιστική επιδρομή στο Θέατρο Τέχνης, με το «κίνημα» (το φιλοδώρημα των εισαγωγικών δικό τους) για τα εισιτήρια και τα διόδια. Τη βία των ηλιθίων για το "Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ", με την αγανάκτηση των θυμάτων για το... "Βουλιάζοντας με το ΠΑΣΟΚ". Τρέχα γύρευε δηλαδή και είναι να απορείς πώς δεν τσουβάλιασαν τους "τζαμπατζήδες" με την Αλ Κάιντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά, όλοι αυτοί οι ειρηνικοί άνθρωποι, δημοσιογράφοι, υπουργοί, παράγοντες της αγοράς και μουστερήδες του δημοσίου συμφέροντος, που εξανίστανται με τη βία των από κάτω, κάνουν μόκο για τη Βία (με Β κεφαλαίο) των από πάνω, που κατά κύματα σαρώνει την κοινωνία. Ποιος, αλήθεια, έσπασε το συμβόλαιο με τον λαό και δήλωσε, επειδή έτσι του είπαν να πει οι δανειστές και οι αγορές, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ; Οι αποσυνάγωγοι των διοδίων και των λεωφορείων ή οι αρχιερείς του Μνημονίου και ο μηχανισμός επιβολής που μας κάθισαν στο σβέρκο;
Θέλετε να αραδιάσουμε κρούσματα Βίας εναντίον εκατομμυρίων ανυποψίαστων για ό,τι τους περίμενε συμπολιτών μας; Ορίστε: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δήλωσαν σε συνταξιούχους των οχτακοσίων και των εφτακοσίων ευρώ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ σε εκατοντάδες χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για ταμεία, συντάξεις, παιδεία, υγεία. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για τις συλλογικές συμβάσεις στον ιδιωτικό τομέα, την ασφάλιση, τις υπερωρίες, τα νυχτερινά, τις αποζημιώσεις απολύσεων. Ένα τεράστιο, πρωτοφανές, οργανωμένο, τρομοκρατικό, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ έχει σκεπάσει σαν μαύρο σύννεφο τη χώρα και τη ζωή μας. Και μόνο η επιλεκτική στραβομάρα τους κάνει να μην το βλέπουν.
Έτσι εκείνοι που κλέβουν το ψωμί από το τραπέζι αγανακτούν για τα ψίχουλα που παίρνει πίσω ένα αυθόρμητο κίνημα. Εκείνοι που εξανίστανται για την καταστροφή ακυρωτικών μηχανημάτων, κάνουν το παγώνι μπροστά στη βίαιη ακύρωση κατακτήσεων και δικαιωμάτων. Και κλαίγονται ότι η κοινωνία είναι όμηρος όχι στη Βία του Μνημονίου, αλλά σε κείνους που κηρύσσουν ανυπακοή και δεν πληρώνουν εισιτήριο. Οι εμπρηστές, δηλαδή, φωνάζουν να μην καπνίζουμε, γιατί υπάρχει κίνδυνος φωτιάς! Κάπως έτσι.
Φαρισαίοι βεβαίως. Αλλά και ανόητοι. Γιατί μάλλιασε η γλώσσα μας να το λέμε: Μπροστά σε ό,τι προετοιμάζει η Βία τους, οι "τζαμπατζήδες" είναι κατηχητικό…
ΠΗΓΗ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=597728
Ανακοίνωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΣΟΥΚΑΤΟΥ,
ΑΣ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ 0,40 ΕΥΡΩ
- Την προηγούμενη εβδομάδα η Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Β.Α. Αττικής κλήθηκε σε απολογία για τη δράση της υπέρ της κατάργησης των διοδίων, κατόπιν μήνυσης των μεγαλοεργολάβων.
- Αυτή την εβδομάδα η κυβέρνηση ετοιμάζει την ποινικοποίηση του κινήματος πολιτών κατά των διοδίων και του κινήματος για δημόσιες-ποιοτικές-φτηνές συγκοινωνίες.
- Και χτες, το Δ.Σ. της εταιρίας Τραμ Α.Ε. αποφάσισε να καταθέσει μήνυση συλλήβδην εναντίον κινήσεων πολιτών και δημοτικών σχημάτων που κινητοποιούνται κατά της αύξησης των εισιτηρίων, κατηγορώντας τους μεταξύ άλλων και για… ανακοινώσεις στο Διαδίκτυο που παροτρύνουν το κοινό να μην εκδίδει εισιτήρια!
Είναι εμφανές πλέον ότι η κυβέρνηση και οι αεριτζήδες έχουν πανικοβληθεί και προχωρούν σε κινήσεις απίστευτης τρομοκράτησης, συκοφάντησης αλλά και γελοιότητας. Προσπαθούν να φοβίσουν τους πολίτες καταπατώντας ανοιχτά τους πλέον στοιχειώδεις κανόνες δικαίου (π.χ. την αρχή της αναλογικότητας) και τις βασικές συνταγματικές εγγυήσεις. Ταυτόχρονα προχωρούν σε χουντικού τύπου καταστολή, π.χ. στην Κερατέα, όπου μπαίνουν με τα πιστόλια σε σπίτια, δέρνουν ακόμη και συνταξιούχους, και πνίγουν στα δακρυγόνα ένα ολόκληρο χωριό.
- Θέλουν να μας βάλουν φυλακή επειδή αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς όσο δεν παίρνουν πίσω τις προκλητικές αυξήσεις του 40% και του 80% και δεν διασφαλίζουν τις δημόσιες-ποιοτικές-φτηνές συγκοινωνίες;
- Θέλουν να μας βάλουν φυλακή επειδή αρνούμαστε το χαράτσι των διοδίων για δρόμους που έχουμε χρυσοπληρώσει επί γενιές, ή για δρόμους όπου η ισχνή οικονομική συμμετοχή των ιδιωτών ήδη αποσβέστηκε από τα τρίδιπλα κέρδη τους, ή για δρόμους που δεν έχουν φτιαχτεί;
Ας μας βάλουν αν τολμούν! Ας γενικεύσουν τη συνταγματική εκτροπή που εγκαινίασαν με το επαίσχυντο Μνημόνιο. Ας επιβεβαιώσουν πανηγυρικά ότι η Ελληνική Δημοκρατία μετατράπηκε σε Χούντα ελέω ΔΝΤ. Ας συνεχίσει να προκαλεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα ο κάθε κύριος Ρέππας, διώκοντάς μας ποινικά για 40 λεπτά του ευρώ, ενώ ο συγχωριανός του, ο κάθε κύριος Τσουκάτος, εξακολουθεί να την περνάει ζωή και κότα, και ενώ ο ελληνικός λαός ματώνει για να πλουτίζουν κι άλλο οι ξένοι και ντόπιοι τραπεζοτοκογλύφοι και αεριτζήδες.
Όλοι αυτοί έδωσαν τζάμπα τον πλούτο της χώρας, και ψήφισαν ασυλία για τον εαυτό τους και για την παρέα τους όσον αφορά τα πάρτι των δισεκατομμυρίων – με τη Siemens, με τα μπαταρισμένα υποβρύχια, με το Χρηματιστήριο, με τα δομημένα ομόλογα, με τα Βατοπέδια και πάει λέγοντας. Παίρνουν το ψωμί από το στόμα μας με τα αλλεπάλληλα μνημόνια. Και τώρα μας ζητάνε και τα ρέστα. Ό,τι και να κάνουν, τελικά θα ’ναι μέρα μεσημέρι όταν φύγουν ντροπιασμένοι και κυνηγημένοι. Και, επειδή θα τα έχουν ξεπουλήσει όλα, δεν θα βρίσκουν ούτε ελικόπτερο…
Αθήνα, 10/2/2011
ΙΝΚΑ ΔΤ 286/10.02.11
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το ΙΝΚΑ, από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών, κατέθεσε χθες, Συλλογική Αγωγή για το απαράδεκτο καθεστώς των Διοδίων, μέσω του Νομικού Συμβούλου μας Δικηγόρου στον ΑΠ, κο Γιάννη Μυταλούλη.
Η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον αυτού του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες.
Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω όσον αφορά τα Διόδια:
• Οι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη και μπορούν να συντηρούνται θαυμάσια από το κράτος.
• Η εκχώρηση των περισσοτέρων ελληνικών δρόμων έγινε με τριτοκοσμικές συμβάσεις όπως και τα ποσοστά π.χ.:
(Α) περίπου 40% απευθείας χρηματοδότηση από το κράτος, δηλαδή από τον φορολογούμενο πολίτη.
(Β) 50% δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Κράτους, δηλαδή του φορολογούμενου πολίτη.
(Γ) ένα μικρό ποσοστό 10% χρήματα από την ίδια την εταιρεία!
• Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν προκαταβολικά πληρωμή διοδίων για έργα που θα γίνουν – εξ ου και το γνωστό ανέκδοτο με τον τυροπιτά που ζητά το αντίτιμο της τυρόπιτας που θα σερβίρει μετά από ένα χρόνο.
• Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν διόδια για έργα που έληξε ο χρόνος παράδοσης και μένουν ακόμα καρμανιόλες, χωρίς ούτε τους προβλεπόμενους παράλληλους δρόμους.
Την ώρα που όλος ο Ελληνικός Λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού.
Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων.
ΝΤΡΟΠΗ!
Να μπει τέλος στη συνεργασία του κυβερνήσεων με την δικτατορία των εργολάβων!
Τα χρήματα και οι πόροι, να διατεθούν
σε παραγωγικές επιχειρήσεις.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ
ΥΓ: Την Τετάρτη 04/05/2011 Συζητείται η Συλλογική Αγωγή του ΙΝΚΑ για τα Διόδια, στο Πρωτοδικείο Αθηνών, να είμαστε όλοι εκεί.
Ανακοίνωση
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Πανελλαδικού Συντονιστικού
Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων
18/2/2011
Οι σταθμοί διοδίων που ανοίγουμε την Κυριακή
Απαντάμε στην κυβέρνηση των εργολάβων με μαζικές κινητοποιήσεις
Τα ραντεβού μας για την Κυριακή
Εθνικές Οδοί :
Διόδια Μαλγάρων ώρα 14:00 (για μετάβαση με λεωφορείο από Θεσσαλονίκη ραντεβού 13:15 στο Άγαλμα Βενιζέλου)
Διόδια Λεπτοκαρυάς ώρα 14:00
Διόδια Μακρυχωρίου ώρα 14:00
Διόδια Μοσχοχωρίου ώρα 12:00
Διόδια Πυργετού ώρα 14:00
Διόδια Πελασγίας ώρα 15:00 (προσυγκέντρωση 14:30 Έκθεση Λαμίας)
Διόδια Θήβας ώρα 16:00
Διόδια Αφιδνών ώρα 14:00
Διόδια Ισθμού ώρα 14:00
Διόδια Νεστάνης ώρα 14:00
Διόδια Ρίου ώρα 12:00
Αττική Οδός :
Διόδια Ελευσίνας ώρα 15:00 (για μετάβαση με λεωφορείο από Νίκαια, ραντεβού 14:00 Πλ. Σπάθα, Λεωφόρος Γρ. Λαμπράκη)
Διόδια Φυλής ώρα 15:00
Διόδια Μεταμόρφωσης ώρα 15:00 (για μετάβαση με λεωφορείο από κέντρο Αθήνας, ραντεβού 14:15 Πλ. Καραϊσκάκη, ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο)
Διόδια Μαρκόπουλου ώρα 15:00
Εγνατία Οδός :
Διόδια Πολυμύλου ώρα 15:00