Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΝΤΟΥ

ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ Η ΤΡΟΊΚΑ
Η ΕΕ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Γκρεμίζουν τις αποδοχές μισθωτών και συνταξιούχων.
Διαλύουν τις συμβάσεις και τις εργασιακές σχέσεις,
οδηγούν σε απολύσεις παντού.

ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ



ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΤΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΠΕΜΠΤΗ, 25/11/2010, 1.00ΜΜ,
ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ



ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ&ΠΑΝΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ
15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010


ΟΤΑΝ Η ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ,
Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

4 σχόλια:

  1. Αννα Διαμαντοπύλου: "Το μνημόνιο δεν πρέπει επ' ουδενί να είναι μια διαδικασία μονοσήμαντη. Με το μνημόνιο απλά στο τραπέζι, δ ε ν βγαίνουν ούτε οι πολιτικές ούτε οι αριθμοί του ίδιου του μνημονίου. Η χώρα απαιτεί, και ο πρωθυπουργός το έχει πει επανειλημμένα, ένα συνολικότερο σχέδιο αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, που δεν είναι απλά το μνημόνιο. Για να είμαι πιο σαφής, η δημοσιονομική ε ξ υ γ ί α ν σ η που είναι ο πυρήνας του μνημονίου, είναι κάτι που πρέπει να γίνει. Εάν δεν εξυγιάνουμε το σύστημα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε. Την ίδια στιγμή όμως, πρέπει να δημιουργούνται οι συνθήκες προσέλκυσης κεφαλαίων στη χώρα, ανάδειξης δημιουργικών δυνάμεων, υποστήριξης αυτών που θέλουν να φύγουν από τον φαύλο κύκλο της υπάρχουσας οικονομίας και αξιοποίηση των πολλών και μεγάλων πηγών πλούτου της χώρας.
    Και βέβαια η αντιμετώπιση της κρίσης έχει και την «ιδεολογική πλευρά». Ο πνευματικός κόσμος και οι κοινωνικοί ηγέτες έχουν σημαντικό ρόλο στην αλλαγή νοοτροπίας, κουλτούρας και στην επαναφορά βασικών α ξ ι ώ ν ."
    (ΠΗΓΗ http://www.ethnos.gr/default.asp?catid=11807)
    ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ από τη λογιστική και ανοίγουν ιδεολογικούς δρόμους συναίνεσης. Εύστοχος ο Νικόλας Σεβαστάκης:"...οι κυρίαρχες δυνάμεις έχουν τη δυνατότητα κινήσεων που μετατοπίζουν το κέντρο βάρους από τη ζώνη της απαγορευμένης συζήτησης (το πρόγραμμα «διάσωσης της χώρας», το νέο «πατριωτικό» χρέος προσαρμογής) σε πεδία ανοιχτά στην ιδεολογική διαφοροποίηση. Και η πιο παγωμένη κυβέρνηση χρειάζεται και αυτή κάποιες δόσεις ξεπαγώματος ή ευελιξίας στο επίπεδο των αξιακών προθέσεων..."(από http://enthemata.wordpress.com/2010/11/28/sevastakis-7/)
    ΕΜΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πέρασμα του "Καλλικράτη" στα σχολεία θα είναι φονικό...Το καπέλο του εφιαλτικού σκηνικού που προδιαγράφεται για την εκπαίδευση φέρει τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Αναβάθμιση της διοίκησης της εκπαίδευσης"... Με βάση το κείμενο του υπουργείου Παιδείας θα υπάρξουν σαρωτικές συγχωνεύσεις σε όλα τα επίπεδα διοίκησης...Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν αρνείται ότι στόχος είναι η "οικονομικότητα". Όπως αναφέρεται, "ο αριθμός των υφισταμένων δομών διοίκησης είναι υπερβολικά μεγάλος, διαμορφώνοντας ένα εξαιρετικά υψηλό κόστος λειτουργίας (ενοίκια κτιρίων, στελέχη, διοικητικοί υπάλληλοι και αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί). Να σημειωθεί ότι το υπουργείο Παιδείας, στο κείμενό του, αποφεύγει οποιαδήποτε αναφορά σχετική με την τύχη των εκατοντάδων εργαζομένων που θα μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας λόγω των συγχωνεύσεων και καταργήσεων.
    Ωστόσο ο στόχος της "οικονομικότητας" θα κριθεί σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Οι συγχωνεύσεις έχουν ήδη ξεκινήσει από πέρυσι το καλοκαίρι. Φέτος είναι βέβαιο ότι δεν θα μείνει ολιγοθέσιο για ολιγοθέσιο δημοτικό σχολείο, ενώ είναι σαφής πλέον η επιλογή για μητροπολιτικές σχολικές μονάδες, κυρίως λύκεια. Οι καταργήσεις σχολείων είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη έχει να κάνει με τη σύνδεση της χρηματοδότησης με την αποτελεσματικότητα της κάθε σχολικής μονάδας.
    "Η ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και η μετατροπή της από φορέα με αποκλειστικά εκτελεστικές αρμοδιότητες σε φορέα γόνιμης συνδιαμόρφωσης της εκπαιδευτικής πολιτικής αποτελεί κεντρική επιδίωξη" αναφέρεται στο κείμενο του υπουργείου Παιδείας.
    Πίσω από τα ωραία λόγια κρύβεται η εξής πραγματικότητα: Η αυτονομία έχει να κάνει άμεσα με τη χρηματοδότηση. Δηλαδή με την ικανότητα του διευθυντή του σχολείου να βρει πόρους για να καλύψει τις ανάγκες λειτουργίας πέρα από τους πετσοκομμένους κρατικούς. Όλο αυτό περνάει μέσα από τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και στη συνέχεια της "κοινωνικής λογοδοσίας". Οι άνθρωποι δεν θέλουν πια εκπαιδευτικούς, θέλουν μάνατζερ που είτε θα διοργανώνουν καλούς εράνους είτε θα βρίσκουν λεφτά από την αγορά.
    Τηλεγραφικά αναφέρονται τα εξής μέτρα για την απόδοση αυτονομίας:
    - Ενοποίηση - συγχώνευση σχολικών μονάδων. Η ευθύνη για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις περνά στις περιφέρειες, που αναλαμβάνουν επίσης τα κοινοτικά κονδύλια (!) για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
    - Ενίσχυση της α υ τ ο ν ο μ ί α ς των σχολικών μονάδων στον προϋπολογισμό και τη διαχείριση των πιστώσεων για λειτουργικές δαπάνες με βάση τις ανάγκες και τον προγραμματισμό τους, όπως προκύπτει από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης...Όλο αυτό θα ήταν χωρίς νόημα αν έμενε στο εσωτερικό πεδίο. Με τις προτάσεις έρχεται και το εξωτερικό, που ακούει στο όνομα "θεσμοί κοινωνικής λογοδοσίας".
    Στόχος του υπουργείου είναι να ενισχύσει τους θεσμούς κοινωνικής λογοδοσίας προκειμένου να κριθούν τα σχολεία ως προς την αποτελεσματικότητά τους. Είναι η πρώτη φορά που εισάγεται στην υποχρεωτική εκπαίδευση η παράμετρος της λογοδοσίας, όπως έχει το στοιχείο της ενίσχυσης των "καλών", άλλο τόσο έχει και το στοιχείο της τιμωρίας. Τι θα γίνει το σχολείο που δεν θα περάσει το τεστ της κοινωνικής λογοδοσίας; Στις αγγλοσαξονικές χώρες κλείνει, οι εκπαιδευτικοί απολύονται και τα παιδιά ψάχνουν να βρουν σχολείο με τη ρετσινιά των αποτυχημένων.
    Το εντελώς πρωτότυπο είναι ότι η ενίσχυση της αυτονομίας συνδέεται με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και των διευθυντών. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το διατυπώνει ως εξορθολογισμό του ωραρίου εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο "εξορθολογισμός" θα κινηθεί προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω. Άλλωστε η αναλογία 1 προς 5 ισχύει πλέον επισήμως και για την παιδεία. Αυτό σημαίνει ότι το κοντέρ των προσλήψεων και διορισμών θα είναι φέτος μηδενισμένο. Πώς θα καλυφθούν λοιπόν τα κενά; Με παραπάνω δουλειά...
    ΠΗΓΗ http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=585125 ΜΕ ΦΩΤΟ από το ΕΠΑΛ σε κατάληψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «1000 λέξεις για τον Δεκέμβρη»
    Από την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου και μέχρι τις 21 του μήνα, το Red Νotebook θα φιλοξενεί κείμενα φοιτητών, εκπαιδευτικών, αγωνιστών της ριζοσπαστικής αριστεράς και του αντιεξουσιαστικού χώρου, καθώς και διανοουμένων που πήραν μέρος (ή θέση υπέρ) στα γεγονότα μετά τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου.(http://www.rednotebook.gr/details.php?id=953)

    2ήμερο Αφιέρωμα για τα 2 χρόνια από τον Δεκέμβρη του 2008 στον χώρο πολιτισμού @ρουφ: "Ο Δεκέμβρης δεν ήταν απάντηση, ήταν ερώτηση"

    Σάββατο 4 & Κυριακή 5/12/2010

    Πρόγραμμα Σαββάτου 04/12:

    [19:30]: "Η καταγραφή μιας εξέγερσης"

    Άρης Χατζηστεφάνου, δημοσιογράφος
    Μιχάλης Παπαμακάριος, μουσικός συντάκτης
    Νίκος Καστρινάκης, Ομάδα Μελέτης της Ιστορίας και της Κοινωνίας (με αφορμή την έκδοση του βιβλίου "Οι ιστορικοί μιλούν για το Δεκέμβρη")
    Αγγελική Χριστοδούλου και Ιωάννα Βόγλη από τα Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας (ΑΣΚΙ).

    [21:30] : Προβολή του ντοκιμαντέρ "Μια κραυγή το Δεκέμβρη", του Κώστα Κολλημένου.

    Πρόγραμμα Κυριακής 05/12:

    [19:30]:"Από τις 6 Δεκέμβρη στις 5 Μάη".

    Βασίλης Χατζηνάκης, Αριστερή Ενότητα
    Νώντας Σκυφτούλης, Αντιεξουσιαστική Κίνηση Αθήνας
    Εργαζόμενοι από τη Διακλαδική Πρωτοβουλία Εργαζόμενων-Ανέργων στα ΜΜΕ
    [21:30]: Προβολή του ντοκιμαντέρ: "Οργισμένος Δεκέμβρης".

    Στο χώρο θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας και αφίσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και κάτι εξώφθαλμο(από ΣχολιαστέςΧωρίςΣύνορα,http://wp.me/pPn6Y-4bi)
    Εδώ και μία δεκαπενταετία, οι ηγεμόνες αυτού του τόπου μάς έχουν φάει τα αυτιά με την επανάσταση του ΑΣΕΠ. Ένα πράγματι διαφανές (για μία μεγάλη μάζα προσλαμβανομένων) συμβούλιο, του οποίου η δραστηριότητα επεκτείνεται και στους συμβασιούχους υπαλλήλους του δημοσίου. Το πνευματικό παιδί του ΠΑΣΟΚ έχει επιβλέψει τις προσλήψεις περίπου 300.000 μόνιμων, τακτικών και εποχικών υπαλλήλων του ευρύτερου δημοσίου τομέα.Για πάνω από δέκα χρόνια, όλες οι υπαλληλικές θέσεις (εκτός διοικητών και κάποιων εκτάκτων και συμβασιούχων) καταλαμβάνονται ή όχι μέσω διαδικασιών του ΑΣΕΠ; Τι συνέβη τους προηγούμενους μήνες και το ξέχασαν έως και οι πνευματικοί πατέρες του; Πώς ανακάλυψαν οι γιαλατζί σοσιαλδημοκράτες ότι το δημόσιο έχει καταληφθεί από κομματικούς αργόμισθους; Κι αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί δεν έχουν παραπεμφθεί τόσο όσοι διοικούν και υπηρετούν τον ΑΣΕΠ όσο και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι για απάτη κατ’ εξακολούθηση; Προφανώς τα ερωτήματα είναι ρητορικά. Το ΠΑΣΟΚ (και από δίπλα η ΝΔ, το ΛαΟΣ, το ΔηΑρι και η ντορική Δήσυ) καθώς και οι μιντιακές τους υπηρέτριες έχουν βαλθεί να σας πείσουν ότι Δ.Υ. συνεπάγεται αποκλειστικά και μόνο κομματική πρόσληψη. Έτσι είναι, αν έτσι νομίζουν.
    Και μία άσκηση για εκείνους που γοητεύονται από την ιδέα της ορθολογικής απόσπασης και ακόμη πιο ορθολογικής απόλυσης των «αργόμισθων»: Μαντέψτε με ποια κριτήρια θα γίνουν οι αποσπάσεις (ή και απολύσεις). Ποιοι θα αποσπαστούν κι από αυτούς ποιοι για τις χειρότερες θέσεις στις πιο απομακρυσμένες υπηρεσίες; Δε θέλει και μεγάλη φαντασία. Κριτική ικανότητα και μνήμη μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή