Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΘΑ ΓΙΑ ΛΑΪΚΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ!



ΕΛΜΕ  Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ σε ό, τι αφορά το απαράδεκτο, εγκληματικό και αντιλαϊκό κλείσιμο της ΕΡΤ υιοθετεί τις θέσεις του Συντονισμού πρωτοβαθμίων σωματείων Δημόσιου & Ιδιωτικού τομέα. Καταδικάζει την πραξικοπηματική κι εγκληματική απόφαση της κυβέρνησης για άμεσο κλείσιμο της ΕΡΤ, που αποτελεί την άμεση εφαρμογή του σχεδίου κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου για:

  • Τις απολύσεις χιλιάδων εργαζόμενων του δημοσίου με πρώτους τους 2680 εργαζόμενους της ΕΡΤ

  • Την διάλυση της δημόσιας ενημέρωσης και την παράδοσή της στο ιδιωτικό κεφάλαιο και τους   καναλάρχες για άμεσο έλεγχο και κερδοφορία.

Αυτό το πραξικόπημα σε βάρος των εργαζόμενων και όλου του λαού είναι το πρώτο βήμα για να ακολουθήσει η κατάργηση και άλλων δημόσιων οργανισμών, όπως άλλωστε προβλέπει η ελεεινή Πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Μετά την υγεία, την παιδεία και το νερό, δέχεται βάρβαρη επίθεση η δημόσια ενημέρωση με έναν τρόπο που ούτε η χούντα των συνταγματαρχών τόλμησε να κάνει. Υλοποιείται συνολικά η διάλυση κάθε δημόσιας παροχής και υπηρεσίας υπέρ των ιδιωτικών συμφερόντων, οι μαζικές απολύσεις σε όλο το δημόσιο και η επιβολή του εργασιακού μεσαίωνα παντού. Αποδεικνύει ότι δεν μπορεί να περιμένουμε τίποτα από αυτούς που οδηγούν τη ζωή μας στον όλεθρο και σπέρνουν τη φτώχεια την ανεργία και την εξαθλίωση.

Με βάση όλα αυτά συμμετέχουμε μαζικά στην κατάληψη του κτιρίου της ΕΡΤ και καλούμε τους εργαζόμενους και όλο το λαό να δώσουν το παρών.

  •  Το κτίριο της ΕΡΤ να αποτελέσει κέντρο αγώνα και θα συμβάλλουμε στην στήριξη των εργαζόμενών της,  στην περιφρούρηση του χώρου και στην υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας.

  •  Καλούμε όλους να στηρίξουν τις 24ωρες κυλιόμενες απεργίες που κήρυξε το συντονιστικό των σωματείων των εργαζόμενων στα ΜΜΕ.

  • Καλούμε στην απεργία και στο συλλαλητήριο, την Πέμπτη 13 Ιούνη στην ΕΡΤ στις 12μμ. Αυτή η παλλαϊκή διαδήλωση της Πέμπτης να αποτελέσει την αρχή για την άμεση συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα μέχρι την τελική νίκη.

ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΕ - ΔΝΤ




Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Εκλογές για το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, 2013

ΕΛΜΕ  Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

















ΨΗΦΙΣΑΝΑΚΥΡΑΛΕΥΚΑΜΕΤΡΟΕΑΚΔΑΚΕΕΣΑΚ
1660282140816
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ:200
ΠΟΣΟΣΤΑ:85,37%  4,88%  9,76%
















ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ (ΕΑΚ), 140 ΨΗΦΟΙ









ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ60ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


ΣΑΜΟΪΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ39ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Η μεγαλύτερη ΓΣ στην ιστορία της ΕΛΜΕ & η δραματική Συνέλευση των Προέδρων




        Όταν η αδικία γίνεται νόμος, 
τότε η αντίσταση είναι ο μόνος δρόμος

Την Τρίτη, 14/5, συγκλήθηκε η Γ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. όπου προσήλθαν 195 συνάδελφοι με αποτέλεσμα να έχουμε τη μεγαλύτερη Γ.Σ. από την ίδρυση του σωματείου μας. Στις ψηφοφορίες που έγιναν ψηφίστηκε η εισήγηση της Ο.Λ.Μ.Ε. με ποσοστό 74,5%, το ΚΑΤΑ έλαβε 14,1% και το ΛΕΥΚΟ 11,4%. Έγινε σαφής από την πρώτη στιγμή η διάθεση των συναδέλφων για αγώνα. Αγώνας ενάντια στη διάλυση του Δημόσιου σχολείου και της Εκπαίδευσης που επιδιώκεται με την υπονόμευση και απαξίωση των δομών της και με την απόλυση, φτωχοποίηση, τρομοκράτηση και υποταγή των λειτουργών της, δασκάλων, καθηγητών, πανεπιστημιακών, μαθητών και φοιτητών. Αγώνας για Δημοκρατία ενάντια στον κοινοβουλευτικό ολοκληρωτισμό. Αγώνας για τα δικαιώματα στην εργασία, την απεργία και τα άλλα κοινωνικά αγαθά ενάντια στον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα. Αγώνας τέλος για αξιοπρέπεια και ανθρώπινη διαβίωση.

Αποφάσεις και θέσεις στη Γ.Σ.
·  Στη συνέχεια τέθηκε το ζήτημα ότι, μετά το υπέρ της απεργίας μαζικά, θα έπρεπε να προσδιορίσουμε την στάση μας για την Παρασκευή και τις υπόλοιπες μέρες. Αποφασίσαμε ότι επιβάλλεται η διαμόρφωση ενός αγωνιστικού κι αλληλέγγυου μετώπου σε

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ



ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

Όλοι οι εκπαιδευτικοί μαζί στο μακρύ και δύσκολο αγώνα. Υπερασπιζόμαστε τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, το δικαίωμα στην ΕΡΓΑΣΙΑ και την ΑΠΕΡΓΙΑ


ΔΕΥΤΕΡΑ, 13/5, 7μμ,
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΓΡΑΦΕΙΑ ΟΛΜΕ, Κορνάρου & Ερμού

&

TΡIΤΗ 14/5, 12μμ,
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
2ο ΓΥΜ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ (2ωρη άδεια)

Αντίσταση παντού ενάντια στις απολύσεις,
τη διάλυση των δημόσιων αγαθών, την εξαθλίωση
 και την τρομοκράτηση των εργαζομένων

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

"Υπερασπίσου το παιδί γιατί, αν γλυτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα"





     ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ

Απευθυνόμαστε στους συναδέλφους μας, τους μαθητές μας, τους γονείς τους και σε όλους τους πολίτες και ζητούμε τη στήριξη όλων σε έναν αγώνα που θα είναι δύσκολος, αλλά οφείλουμε να το δώσουμε! Η κυβέρνηση προκλητικότατα «αποφάσισε και διέταξε» στην αρχή των πασχαλινών διακοπών. Γνωρίζει καλά ότι αμέσως μετά αρχίζουν οι πανελλαδικές εξετάσεις και μόνο τότε είναι δυνατό να αντισταθούμε στην εγκληματική επίθεσή της. Δεν αντιδρούμε για 2 ώρες επιπλέον δουλειάς, όπως πολύ έντεχνα θέλουν να περάσουν στον κόσμο οι κάθε είδους βολεμένοι παραπληροφοριοδότες.  Παλεύουμε για:

  •  τα άδεια από εκπαιδευτικούς σχολεία που θα προκύψουν την επόμενη χρονιά

  •  τους χιλιάδες αναπληρωτές-ωρομίσθιους συναδέλφους μας που με την αύξηση του ωραρίου θα είναι άνεργοι, οι πρώτοι απολυμένοι στην εκπαίδευση

  •  να μη γίνουν οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων και τμημάτων

  •  να καταργηθεί το αντισυνταγματικό κι αντιδημοκρατικό πειθαρχικό δίκαιο, που έχει κύριο στόχο τις απολύσεις και την τρομοκράτηση

  •  να μην περάσει η ψευδοαξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων

  • να μη γίνουν υποχρεωτικές μετακινήσεις σε όλη την Ελλάδα όσων εκπαιδευτικών «περισσεύουν» με τα μαγειρέματα της κυβέρνησης

  • να σταματήσει η διάλυση του δημόσιου σχολείου και της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες καθώς και η υποθήκευση του μέλλοντος των παιδιών μας!

Σε αυτόν τον αγώνα δεν περισσεύει κανείς. Είναι μάχη επιβίωσης, αξιοπρέπειας και σεβασμού απέναντι στην κοινωνία και τους μαθητές μας. Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να οδηγήσει τον κλάδο σε κινητοποιήσεις με το ακόλουθο πρόγραμμα:

14/5: Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.
15/5: Γ. Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ για τη λήψη οριστικής απόφασης.
17/5: Ξεκινούμε, εφόσον αποφασιστεί από τον κλάδο, απεργία διάρκειας με τη μορφή της 24ωρης απεργίας για τις 17/5 και των 5ήμερων επαναλαμβανόμενων από 20/5 με ΓΣ στη λήξη του κάθε 5ημέρου.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ αποφασίζει, αν δεν υπάρξει απόφαση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ, να συγκληθεί έκτακτη ΓΣ στις 14/5, ημέρα Τρίτη, για να παρθούν αποφάσεις μαζικά από τους συναδέλφους για τη μορφή και το χρόνο των κινητοποιήσεων.

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

28 Απρίλη, Κυριακή, στις 6.30μμ στο Σύνταγμα
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZ-i08fKdTbPQS6XTev6oDniicL1HPdhpcmDp-3E8DO_bLybPRmWe1VEICLrHD57-CDGkhxXPFBJAt_QeUSLg3PLTfZ6FLpAs_UGSDDdA2Z0O1-w4aG96mVRFI8p9w_wS0_wCQT_XMY-PR/s1600/DSC010%257E1.JPG

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

 ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
 
Η μνημονιακή κυβέρνηση της εσωτερικής τρόικας σε απόλυτη συμφωνία με την τρόικα εξωτερικού, ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ, προχώρησε στην κατάθεση του πολυνομοσχεδίου, με στόχο να γίνει η ψήφισή του με τη διαδικασία του κατεπείγοντος ως την Κυριακή.
 Με το πολυνομοσχέδιο αυτό υλοποιεί τις δεσμεύσεις της προς τους τοκογλύφους δανειστές για 15.000 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Επίσης, περνούν άλλοι 25.000 σε καθεστώς διαθεσιμότητας ως επίορκοι και εξαιτίας των συγχωνεύσεων και καταργήσεων δημοσίων υπηρεσιών. Με το ίδιο νομοσχέδιο η κυβέρνηση προχωρά στη διατήρηση των χαρατσιών, σε νέα μείωση του κατώτατου μισθού και των συντάξεων, κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, συνέχιση της εξοντωτικής φοροληστείας και στην νέα απόπειρα τρομοκράτησης ανέργων και εργαζομένων.
 Αντιδρούμε σ’ αυτήν την καταστροφική πολιτική που διαλύει και ξεπουλά τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά και αποσαθρώνει τον κοινωνικό ιστό. 

Η ΕΛΜΕ θα είναι στην Ερμού και μετά στην Όθωνος και Αμαλίας

 

   Όλοι στην Απεργία της Τετάρτης, την 1η Μάη! 

Απεργιακή Συγκέντρωση Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων, ώρα 11.00 π.μ. στο Μουσείο (Πατησίων) και πορεία στη Βουλή.

Η εργατική πρωτομαγιά δεν "μετατίθεται" για τα συμφέροντα των μεγαλεμπόρων και των πολυεθνικών. Την Τετάρτη Απεργούμε μαζικά!

  • Για αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, ώστε να μπορούμε να ζήσουμε.
  • Για Συλλογικές Συμβάσεις και διαπραγματεύσεις, ενάντια στην ατομική σφαγή από την εργοδοσία.
  • Ενάντια στις απολύσεις και την ανεργία, γιατί δεν πάει άλλο.
  • Για μόνιμη και σταθερή δουλειά και όχι εργασιακή ζούγκλα και ζωή λάστιχο.
  • Για να μην ξεπουληθεί ο δημόσιος πλούτος, ιδιωτικοποιηθούν τα δημόσια κοινωνικά αγαθά.
  • Για να σταματήσουν οι διώξεις των αγωνιστών, των συνδικαλιστών, να σταματήσει το αίσχος της ποινικοποίησης των εργατικών και λαϊκών αγώνων.
  • Για να δώσουμε τη δική μας απάντηση, με αγώνες ανατροπής του "μαύρου μετώπου" κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-Κεφαλαίου, με κίνημα στα χέρια των εργαζόμενων!
Η ΕΛΜΕ θα είναι στην πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση, στις 11.00 π.μ. στο Μουσείο και μετά στην Κλαυθμώνος, ακολουθώντας την πορεία προς τη Βουλή.
--

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

NTΡΟΠΗ ΣΑΣ ΨΕΥΤΕΣ, ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ, ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ

Καθηγητής σε αργία

για... «αναξιοπρεπή συμπεριφορά»

Ξεσηκώνεται ο χώρος της εκπαίδευσης στην Ηλεία. Αφορμή τώρα ο διωγμός ενός καθηγητή στο Λύκειο Πελοπίου, που τέθηκε σε αργία λόγω  αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας. Μια οικονομική αντιδικία με ιδιώτη, πλημμεληματικού χαρακτήρα, πέρα από τα επαγγελματικά του καθήκοντα βάση των νέων νόμων που έφεραν τα μνημόνια, τον οδηγεί εκτός σχολείου. 
 
Η ΕΛΜΕ Ηλείας αντιδρά, στηρίζει τον καθηγητή και ξεκινά κινητοποιήσεις για την δικαίωση του. Την Τετάρτη παραχωρεί το ΔΣ συνέντευξη Τύπου για το θέμα, μαζί με το σύλλογο δασκάλων και εκπροσώπους άλλων σωματείων. Επίσης, η ΕΛΜΕ έχει κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας  και παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας  την Πέμπτη 18 Απριλίου στις 12.00. 
 
Κανένα σχολείο να μη λειτουργήσει! 
Όλοι οι συνάδελφοι στη Διεύθυνση!

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ



Ε.Λ.Μ.Ε. & ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε.
Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου – Φυλής

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 6-4-2013
ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ (Λ. Φυλής 165) ΣΤΙΣ 6:30 μ.μ.



Βρισκόμαστε στην αρχή του Απρίλη κι η σχολική χρονιά βαδίζει προς το τέλος της, μόνο που τα προβλήματα για τα σχολεία και την εκπαίδευση, για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς  και για ολόκληρη την κοινωνία δεν λένε να τελειώσουν εξαιτίας των τροϊκανών εσωτερικού κι εξωτερικού. Η φοροληστεία και τα χαράτσια, η ανεργία κι οι απολύσεις, οι

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

25 ΜΑΡΤΗ & 6 ΑΠΡΙΛΗ



Ε.Λ.Μ.Ε. & ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε.

Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

Βρισκόμαστε στο τέλος του Μάρτη κι η σχολική χρονιά βαδίζει προς το τέλος της, μόνο που τα προβλήματα για τα σχολεία και την εκπαίδευση, για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς  και για ολόκληρη την κοινωνία δεν λένε να τελειώσουν εξαιτίας των τροϊκανών εσωτερικού κι εξωτερικού. Η φοροληστεία και τα χαράτσια, η ανεργία κι οι απολύσεις, οι τεράστιες περικοπές σε παιδεία, υγεία και στα άλλα δημόσια αγαθά,

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ !!!



Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο 

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΗ, 12 μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

 Θα ακολουθήσει συναυλία στην Πλατεία Κλαυθμώνος, 2μμ,


Κοινή διακήρυξη σωματείων και φορέων 
 
Κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ οδηγούν σε 

διάλυση τη δημόσια δωρεάν παιδεία

Στα σχολεία πεινάνε και κρυώνουν. Χιλιάδες παιδιά περνούν τις πόρτες τους πεινασμένα εξαιτίας της καπιταλιστικής κρίσης, της φτώχειας και της ανεργίας. Εκατοντάδες σχολεία δεν έχουν ούτε δεκάρα στα ταμεία τους. Διεκδικούμε συσσίτια για τα παιδιά, πετρέλαιο και αύξηση της κρατικής