ΓΕΝΙΚΗ 24ωρη
Απεργία
Πέμπτη, 8
Δεκεμβρίου, 2016
Καλούν ΟΛΜΕ,
Πρωτοβουλία Πρωτοβάθμιων
Σωματείων,
ΠΑΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΕ κλπ
Όλοι στο Μουσείο – Πολυτεχνείο μετά τις 11πμ
Πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων
σωματείων για συντονισμό
Όλοι στα απεργιακά
μπλόκα, στις εξορμήσεις στους χώρους δουλειάς
…Οι
«διαπραγματεύσεις» κυβέρνησης και δανειστών δείχνουν ότι νέα άγρια μέτρα
ετοιμάζονται για τους εργαζόμενους, σε ακόμα πιο αντιδραστική κατεύθυνση. Το
ΔΝΤ ζητά μέτρα 4,2 δισ. Ευρώ, ο
ΣΕΒ απαιτεί να νομιμοποιηθεί ο σημερινός κοινωνικός μεσαίωνας,
ενώ η ΕΕ θέλει να επιβάλλει στους λαούς το «ελληνικό μοντέλο». Η κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θέλει να κλείσει με κάθε τρόπο η δεύτερη αξιολόγηση, επιδιώκει να
ψηφίσει χωρίς μεγάλες αντιστάσεις τα βάρβαρα νέα μέτρα. Αποδέχεται την επέκταση
του δημοσιονομικού κόφτη όπως ζητούν οι δανειστές και εγγυάται πως θα
εξασφαλίζονται τα αιματηρά πρωτογενή πλεονάσματα και η εξυπηρέτηση του χρέους.
Στα εργασιακά θέλει να ψηφίσει μέτρα για τον ιδιωτικό αλλά και για τον δημόσιο
τομέα, που είναι θέμα «ζωής και θανάτου» για το κεφάλαιο, όπως:
- «Υποκατώτατος μισθός» (των 200 και 300 ευρώ) για τους νεοεισερχόμενους στην εργασία!
- Ουσιαστική κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, μέσω της υπερίσχυσης των επιχειρησιακών σε βάρος των κλαδικών συμβάσεων και στην πράξη στην επιβολή ατομικών συμβάσεων, σε βάρος της συλλογικής διαπραγμάτευσης. Συνέχιση της απαγόρευσης της μονομερούς προσφυγής των συνδικάτων στη διαιτησία (ΟΜΕΔ), με αποτέλεσμα να δίνεται η δυνατότητα στους εργοδότες να μπλοκάρουν κάθε προσφυγή.
- Παραπέρα «ελαστικοποίηση» της αγοράς εργασίας, με την επέκταση της εκ περιτροπής εργασίας αλλά και όλων των αντεργατικών μορφών μερικής απασχόλησης.
- Απελευθέρωση των Ομαδικών απολύσεων, την άμεση αύξηση του ορίου από 5% σε 10% και την κατάργηση του υπουργικού βέτο.
- «Παρεμβάσεις» στο συνδικαλιστικό νόμο, ώστε να περιορίζεται το δικαίωμα στην απεργία και τη συλλογική διεκδίκηση. Νομιμοποίηση του lockout, της εργοδοτικής ανταπεργίας…
Μπορούμε να ανατρέψουμε τη βάρβαρη αντιλαϊκή
πολιτική
της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ
Κανείς δεν είναι δυνατότερος από τον οργανωμένο και
αποφασισμένο λαό!
Όλοι στον αγώνα!
Το 36ο Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
αποφάσισε τη συμμετοχή των εργαζομένων στο Δημόσιο στην πανεργατική Απεργία την
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016
… Οι σχεδιασμοί της Κυβέρνησης και των
δανειστών έχουν ένα και μοναδικό στόχο: ακόμα πιο φτηνή, ελεγχόμενη και
κατακερματισμένη