Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΦΕΡΕ
ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΝΙΚΕΣ:
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΤΗN ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Η τελευταία
Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, που συγκλήθηκε την Τετάρτη, 25/9,
χαιρετίζει όλους τους συναδέλφους που με τον μεγαλειώδη αγώνα τους το
προηγούμενο διάστημα διακήρυξαν την αποφασιστικότητά τους για την υπεράσπιση
του δημόσιου δωρεάν σχολείου και της εργασίας μας.
Το απεργιακό 8ήμερο ήταν μια αγωνιστική κι απελευθερωτική
ανάσα. Για πρώτη φορά μετά από την τελευταία μεγάλη απεργία του ΄97 δεν
λυγίσαμε στις πιέσεις και στους εκβιασμούς αυτών που μας θέλουν γρανάζια του
συστήματος και τους μαθητές μας αμόρφωτους και υπάκουους σκλάβους, ανίκανους να
αγωνιστούν για τη ζωή τους. Σταθήκαμε
στο ύψος των περιστάσεων βροντοφωνάζοντας φτάνει πια στην υποταγή και τη
ναζιστική τρομοκρατία. Διδάσκουμε το μάθημα του Αγώνα!!! Όχι με τα λόγια, αλλά
με τα έργα κι όχι ατομικά, αλλά συλλογικά, συνεργατικά κι αποφασιστικά όλοι
ΕΜΕΙΣ, μέσα από τα σωματεία, τις Γ. Συνελεύσεις, τις απεργιακές επιτροπές αγώνα,
τα απεργιακά ταμεία και τις κινητοποιήσεις.
Αναγκάστηκε η
κυβέρνηση και το υπουργείο να μετακινηθούν οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων
και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα, να ξεχάσουν - προς το παρόν - την
επιστράτευση και να καταφύγουν στις γνωστές συκοφαντίες. Η απόφαση για διαρκή κι ανυποχώρητο αγώνα σε πρώτη
φάση έφερε στο προσκήνιο όλα τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τη
συρρίκνωση και διάλυσή του. Έστειλε μήνυμα για
την ανατροπή των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων, των μετατάξεων και των
υποχρεωτικών μετακινήσεων. Άμεσα οι ΕΛΜΕ κι η ΟΛΜΕ θα συνεχίσουν την πολύπλευρη
δράση τους με έμφαση στα πλεονάσματα που βγάζουν οι διευθύνσεις απαιτώντας να μην μετακινηθεί κανείς
συνάδελφος, αναπτύσσοντας τμήματα 20άρια και τις καταργημένες δομές (ενισχυτική
διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, βιβλιοθήκες κ.λπ.). Ταυτόχρονα,
είμαστε αλληλέγγυοι στους μαθητές μας που δημοκρατικά απορρίπτοντας τη
χρυσαυγίτικη βία, όπως όλοι πρέπει να κάνουμε, αγωνίζονται ενάντια στη βάρβαρη
αντιεκπαιδευτική πολιτική και τους καλούμε να συνεχίσουν να συμμετέχουν στις κοινές
δράσεις που θα αναπτυχθούν.
Από τη Δευτέρα, 30/9, σε όλη την Ελλάδα απαντάμε οργανωμένα
στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που προχωρά η κυβέρνηση. Απαιτούμε άμεση
συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και τον προσκαλούμε σε ανοιχτό δημόσιο
διάλογο. Έγινε συγκέντρωση
στο Υπουργείο Παιδείας σήμερα, Τετάρτη, 2/10. Συνεχίζουμε τις πολύμορφες
δραστηριότητες των ΕΛΜΕ μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση
των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Στο
πλαίσιο αυτό:
Θα προβληθεί ταινία στο
ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων την
Παρασκευή, 4/10, στις 7μμ, και
θα γίνει συναυλία μαθητικών συγκροτημάτων στην πλατεία, στο Δημαρχείο, την
Κυριακή, 6/10, στις 6.30μμ.
Έπειτα, τις επόμενες ημέρες, καλούμε νέες Γ.Σ. στις
ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων που θα εκτιμήσουν τα αποτελέσματα του μεγάλου
απεργιακού αγώνα και θα αποφασίσουν τη συνέχεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων
του κλάδου.
Ο Αγώνας που
ξεκινήσαμε με την απεργία στις 16 Σεπτέμβρη δεν μπορεί και δεν πρέπει να
σταματήσει γιατί είναι συνέχεια των αγώνων του Μαΐου και του Ιουλίου και της
πάλης όλων των εργαζομένων και των υπόλοιπων πολιτών από το 2010 που μας φτωχοποιούν
και μας κατακρεουργούν τα μνημόνια. Είναι
αναγκαίο και ρεαλιστικό να συνεχίσουμε πιο οργανωμένα και πιο αποφασιστικά
μέχρι την νίκη για τους εργαζόμενους και τη Δημοκρατία ενάντια στην εγκληματική
τρόικα και την πιο ακροδεξιά κυβέρνηση της μεταπολίτευσης που ετοιμάζει και 3ο
μνημόνιο σε βάρος μας.