Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ




Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΝΙΚΕΣ:
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΤΗN ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ


Η τελευταία Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, που συγκλήθηκε την Τετάρτη, 25/9, χαιρετίζει όλους τους συναδέλφους που με τον μεγαλειώδη αγώνα τους το προηγούμενο διάστημα διακήρυξαν την αποφασιστικότητά τους για την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου και της εργασίας μας.

Το απεργιακό 8ήμερο ήταν μια αγωνιστική κι απελευθερωτική ανάσα. Για πρώτη φορά μετά από την τελευταία μεγάλη απεργία του ΄97 δεν λυγίσαμε στις πιέσεις και στους εκβιασμούς αυτών που μας θέλουν γρανάζια του συστήματος και τους μαθητές μας αμόρφωτους και υπάκουους σκλάβους, ανίκανους να αγωνιστούν για τη ζωή τους. Σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων βροντοφωνάζοντας φτάνει πια στην υποταγή και τη ναζιστική τρομοκρατία. Διδάσκουμε το μάθημα του Αγώνα!!! Όχι με τα λόγια, αλλά με τα έργα κι όχι ατομικά, αλλά συλλογικά, συνεργατικά κι αποφασιστικά όλοι ΕΜΕΙΣ, μέσα από τα σωματεία, τις Γ. Συνελεύσεις, τις απεργιακές επιτροπές αγώνα, τα απεργιακά ταμεία και τις κινητοποιήσεις.

Αναγκάστηκε η κυβέρνηση και το υπουργείο να μετακινηθούν οριακά στο ζήτημα των διαθεσιμοτήτων και του αριθμού των μαθητών στα τμήματα, να ξεχάσουν - προς το παρόν - την επιστράτευση και να καταφύγουν στις γνωστές συκοφαντίες. Η απόφαση για διαρκή κι ανυποχώρητο αγώνα σε πρώτη φάση έφερε στο προσκήνιο όλα τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τη συρρίκνωση και διάλυσή του. Έστειλε μήνυμα για την ανατροπή των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων, των μετατάξεων και των υποχρεωτικών μετακινήσεων. Άμεσα οι ΕΛΜΕ κι η ΟΛΜΕ θα συνεχίσουν την πολύπλευρη δράση τους με έμφαση στα πλεονάσματα που βγάζουν οι διευθύνσεις απαιτώντας να μην μετακινηθεί κανείς συνάδελφος, αναπτύσσοντας τμήματα 20άρια και τις καταργημένες δομές (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, βιβλιοθήκες κ.λπ.). Ταυτόχρονα, είμαστε αλληλέγγυοι στους μαθητές μας που δημοκρατικά απορρίπτοντας τη χρυσαυγίτικη βία, όπως όλοι πρέπει να κάνουμε, αγωνίζονται ενάντια στη βάρβαρη αντιεκπαιδευτική πολιτική και τους καλούμε να συνεχίσουν να συμμετέχουν στις κοινές δράσεις που θα αναπτυχθούν. 

Από τη Δευτέρα, 30/9, σε όλη την Ελλάδα απαντάμε οργανωμένα στις υποχρεωτικές μετακινήσεις που προχωρά η κυβέρνηση. Απαιτούμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και τον προσκαλούμε σε ανοιχτό δημόσιο διάλογο. Έγινε συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας σήμερα, Τετάρτη, 2/10. Συνεχίζουμε τις πολύμορφες δραστηριότητες των ΕΛΜΕ μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό:

Θα προβληθεί ταινία στο ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων την Παρασκευή, 4/10, στις 7μμ, και θα γίνει συναυλία μαθητικών συγκροτημάτων στην πλατεία, στο Δημαρχείο, την Κυριακή, 6/10, στις 6.30μμ.

Έπειτα, τις επόμενες ημέρες, καλούμε νέες Γ.Σ. στις ΕΛΜΕ και Γ.Σ. Προέδρων που θα εκτιμήσουν τα αποτελέσματα του μεγάλου απεργιακού αγώνα και θα αποφασίσουν τη συνέχεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του κλάδου.

Ο Αγώνας που ξεκινήσαμε με την απεργία στις 16 Σεπτέμβρη δεν μπορεί και δεν πρέπει να σταματήσει γιατί είναι συνέχεια των αγώνων του Μαΐου και του Ιουλίου και της πάλης όλων των εργαζομένων και των υπόλοιπων πολιτών από το 2010 που μας φτωχοποιούν και μας κατακρεουργούν τα μνημόνια. Είναι αναγκαίο και ρεαλιστικό να συνεχίσουμε πιο οργανωμένα και πιο αποφασιστικά μέχρι την νίκη για τους εργαζόμενους και τη Δημοκρατία ενάντια στην εγκληματική τρόικα και την πιο ακροδεξιά κυβέρνηση της μεταπολίτευσης που ετοιμάζει και 3ο μνημόνιο σε βάρος μας.

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ




 ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ, χθες, 20-9-13, στη 1.30 το πρωί, αποφάσισε στην 3η και τελική ψηφοφορία τη συνέχιση της απεργίας διάρκειας με νέα 2ήμερη απεργία τη Δευτέρα και την Τρίτη 23-24/9.

Συγκεκριμένα υπέρ της πρότασης αυτής ψήφισαν 65 από τις 79 ΕΛΜΕ (82,3%), 3 κατά και 11 λευκό. Αυτό αντιστοιχεί σε 320 ψήφους υπέρ (81,8%), 24 κατά και 47 λευκό, σε σύνολο 391 ψήφων. (κάθε ΕΛΜΕ έχει από 1 ως 15 ψήφους ανάλογα με τα ενεργά μέλη της). Η 5ήμερη δεν πέρασε για 4 ψήφους στην 1η  ψηφοφορία (284 με 288). Η 3ήμερη δεν πέρασε για 9 ψήφους στη 2η ψηφοφορία (246 με 255) και έτσι καταλήξαμε στη 2ήμερη.

Νέες ΓΣ των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 24/9 και νέα ΓΣ πρόεδρων την Τετάρτη 25/9 για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων.

Προσπαθήσαμε να βγάλουμε απόφαση για πενθήμερες, δεχόμενοι ακόμη και ενδιάμεση συνέλευση την Τετάρτη για εκτίμηση και συνέχιση. ΔΑΚΕ ΠΑΣΚ μαζί με το ΠΑΜΕ, δυστυχώς, ανέλαβαν πλήρως τη μάχη για να μη βγει η απεργία. Καταψήφιζαν τις προτάσεις μέσω των προέδρων που επηρεάζουν με αποτέλεσμα να μη περνάει καμιά συνθετική άποψη που είχε τα χαρακτηριστικά των 5θήμερων και της μεγαλύτερης διάρκειας. Το ΠΑΜΕ αρνήθηκε να ψηφίσει ακόμη και την δική του πρόταση για απεργία διάρκειας με επαναλαμβανόμενες 48ωρες, που τους προτείναμε μεταξύ της 1ης και της 3ης ψηφοφορίας. 

Υπήρξαν και σκέψεις να μη βγάλουμε απόφαση, να γυρίσουμε στα σχολεία και να αποφασίσουμε σε νέες γενικές συνελεύσεις στη  επόμενη εβδομάδα. Με αυτήν την πρόταση θα σταματούσαμε, αλλά θα δείχναμε στους συναδέλφους, που στηρίζουν την απεργία, ότι είμαστε ανυποχώρητοι. Όμως, το τίμημα θα ήταν βαρύ συνολικά γιατί με την απόφαση ότι σταματάμε, θα αφήναμε στον αέρα τους εργαζόμενους των άλλων κλάδων που συνεχίζουν την απεργία κι όσους εμπνεόμενοι από μας αρχίζουν τώρα να κινητοποιούνται. Το δίλημμα λοιπόν ήταν: σταματάμε ή συνεχίζουμε την απεργία έστω και με τη μορφή που τελικά ψηφίστηκε.


                    Ή ΕΜΕΙΣ Ή ΑΥΤΟΙ

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

16/9-20/9, ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για τη συγκρότηση Κεντρικής Απεργιακής Επιτροπής της ΟΛΜΕ
 
            Συγκροτήθηκε χθες, 13/9, η Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή υπό την αιγίδα της ΟΛΜΕ. Στην Επιτροπή συμμετέχουν τα μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και του ΚΕΜΕΤΕ και εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ της Αττικής. Έγινε αναλυτική συζήτηση για τις αγωνιστικές δράσεις που θα πραγματοποιηθούν τις ημέρες της απεργίας. Η απεργιακή επιτροπή θα βρίσκεται σε καθημερινή διαρκή λειτουργία, για όσο διάστημα χρειαστεί. Συγκεκριμένα, συμφωνήθηκε το παρακάτω πρόγραμμα δράσεων για την επόμενη εβδομάδα.
 
Σάββατο & Κυριακή 14 και 15/9: Ενημερώσεις – Εκδηλώσεις τοπικά.
 
Δευτέρα 16/9: Συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις
 
  • Στην Αθήνα, στις 12.30μμ στα Προπύλαια.
  • Μετά την πορεία συμμετέχουμε στη σύσκεψη των συνδικ. φορέων που βρίσκονται σε κινητοποίηση στο Πολυτεχνείο (MAX).
 
Τρίτη 17/9:
 
  • Καταλήψεις – διαμαρτυρίες στις Δ.Δ.Ε.
  • Μοτοπορεία στο κέντρο της Αθήνας, που ξεκινά στις 6μμ από την Πλατ. Κλαυθμώνος.
 
Τετάρτη 18/9:
 
  • Συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις της ΑΔΕΔΥ. Στην Αθήνα, προσυγκέντρωση ΟΛΜΕ στα Προπύλαια στις 11.30 π.μ.
  • Στις 8μμ συναυλία για την Παιδεία στο Πολυτεχνείο
 
Πέμπτη 19/9:
 
  • Με απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, θα πραγματοποιηθούν οι ΓΣ των ΕΛΜΕ για τη συνέχιση – κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων
 
Παρασκευή 20/9:  
 
  • ΓΣ Προέδρων ΕΛΜΕ για τη λήψη απόφασης.
 
            Στη συνάντηση της Κεντρ. Απεργ. Επιτροπής, συζητήθηκαν
            και αποφασίστηκαν:
         
-  Ο τρόπος οργάνωσης των απεργιακών επιτροπών των ΕΛΜΕ και η καθημερινή παρουσία τους έξω από τα σχολεία.
-   Να υπάρξει έκδοση απεργιακού φύλλου (εφημερίδας).
-   Να συνδεθεί ο αγώνας μας με τον αγώνα των εργαζομένων στην ΕΡΤ.
-  Να γίνει προσπάθεια από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ για συλλογή ψηφισμάτων αλληλεγγύης από όλους τους κοινωνικούς φορείς.
-   Να λειτουργήσει κεντρικό απεργιακό ταμείο.
 
       Τέλος,
 
-   Συστάθηκε, με απόφαση του Δ.Σ.,  γραφείο τύπου από μέλη του ΚΕΜΕΤΕ
-  Συστάθηκε επίσης, με πρωτοβουλία συναδέλφων, ομάδα για δημιουργία βίντεο, αφισών και άλλου ενημερωτικού και προπαγανδιστικού υλικού.

 
 Ή ΕΜΕΙΣ Ή ΑΥΤΟΙ
 

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Πολύ κρίσιμη ΓΣ







Όλοι οι εκπαιδευτικοί μαζί υπερασπιζόμαστε τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, το δικαίωμα στην ΕΡΓΑΣΙΑ, το ΟΝΕΙΡΟ και τη ΖΩΗ.

Έγινε η  ΓΣ μας όπου συμμετείχαν 170 συνάδελφοι.
Δηλαδή, είχαμε τη 2η μεγαλύτερη ΓΣ της ΕΛΜΕ.

Τελικά ψήφισαν 144 από τους 151 παρόντες ως εξής:

5ήμερες επαν/νες 131
ΠΑΜΕ   10
ΔΑΚΕ      1
ΛΕΥΚΟ   2
ΠΑΡΩΝ   7



Αντιστεκόμαστε σε απολύσεις και μετακινήσεις, Αντιστεκόμαστε στη βαρβαρότητα, τη βία και τη φτώχεια του αντιδραστικού «νέου» σχολείου, Αντιστεκόμαστε στο ξεπούλημα σε υγεία, ασφάλιση, συγκοινωνίες, ρεύμα και νερό. 
Οφείλουμε να στηρίξουμε στην πράξη όλοι και με όλες μας τις δυνάμεις την υλοποίηση αυτής της απόφασης. Διότι φαίνεται ότι τελικά θα επικρατήσει και συνολικά. Αυτό θα το γνωρίζουμε οριστικά τη Δευτέρα, 9/9, το βράδυ, μετά την απόφαση της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ.


               ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ
 ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΕ - ΔΝΤ
Θα θέλαμε να καταθέσουμε ορισμένες σκέψεις και θέσεις προς τους μαθητές μας και τους γονείς τους γιατί είναι ίσως οι λιγότερο πληροφορημένοι για το τι θα γίνει στα σχολεία μας τον Σεπτέμβριο. Το ότι καταργείται ο τομέας Υγείας-Πρόνοιας από τα ΕΠΑΛ, την ΕΠΑΣ και το ΣΕΚ στα Άνω Λιόσια είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, αλλά δεν πρέπει να τους πανικοβάλει και να τους διώξει από τα σχολεία αυτά. Δεν πρέπει να ψάξουν, αν τους επιτραπεί, σε «δημόσια» ή ιδιωτικά ΙΕΚ για να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Θα πληρώνουν για δίδακτρα και βιβλία από 1000 ως 3000 ευρώ το χρόνο.

Τα παιδιά στον τομέα Υγείας-Πρόνοιας και στους άλλους υπό κατάργηση τομείς τον Σεπτέμβριο θα φοιτήσουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ, στην 3η τάξη του ΕΠΑΛ και στη 2η τάξη της ΕΠΑΣ. Και τα παιδιά στην 1η τάξη δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα στη φοίτησή τους αφού δεν επιλέγουν τότε τομείς. Και όπως πάντα η φοίτηση είναι εντελώς δωρεάν σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ-ΣΕΚ.

Βέβαια, υπάρχει το πολύ σοβαρό πρόβλημα ότι, επειδή ουσιαστικά απολύθηκαν 2.500 καθηγητές, 25 από αυτούς στα σχολεία της περιοχής μας, το μάθημα στον τομέα Υγείας-Πρόνοιας στην 3η ΕΠΑΛ και στη 2η ΕΠΑΣ θα γίνει με ωρομίσθους καθηγητές. Δόθηκε μεγάλος αγώνας για να περισωθεί έστω κι αυτή η δυνατότητα των μαθητών. Είναι το ελάχιστο, αλλά είναι μια παράταση και μια μαγιά για το μέλλον. Γιατί για την σχολική χρονιά που αρχίζει τον Σεπτέμβριο ο τομέας θα λειτουργεί, έστω κι υπό διάλυση. Στο χέρι μας είναι να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να μη διαλυθεί τελικά.  
Να παλέψουμε όλοι μαζί, μαθητές, γονείς και καθηγητές, ενωμένοι κι αποφασισμένοι ώστε να ξαναλειτουργήσει ο τομέας κανονικά διώχνοντας αυτούς που προσπαθούν να το διαλύσουν όπως κάνουν σε ολόκληρο το δημόσιο σχολείο, αλλά και σε όλη την κοινωνία.

    ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΤΩΡΑ
                          Η ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ